|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom balen? When your people matter, menstrual health matters |
|
En de "oude" garde in de originele line-up.... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Haha, fijne provocatie Op zich heb je ook wel een punt. Maar het blijft deels underground, of er nu bepaalde prominente elementen naar de mainstream doorschieten of niet. Zeker omdat er, zoals je zegt, teruggegrepen wordt naar oude zaken wat betreft metal sla je de plank een beetje mis. Dit doet overigens niks af aan het feit dat we allemaal schapen zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Misschien moet je weer als een breezah gaan typen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
@Jolly roger 666. Ik heb hetzelfde geconstateerd; Hypnos postte laatst een sprekend voorbeeld. http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs153.ash2/40979_1476993802220_1154978308_31239423_5869326_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs318.snc4/41231_440883647368_837942368_4924002_5602713_n.jpg |
|
quote:Hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
Metalheads moeten niet schijnheilig doen. De hypes en trends volgen elkaar het snelst op in de underground. |
|
quote: Vol raak! Trends zijn in het begin vaak obscuur (en dus nog geen trend). Maar obscuur = 'elite', en daar wil iedereen bij horen. Even kort door de bocht, maar volgens mij is dat het systeem. Ja hoor... |
|
quote: Als iets snel voorbij is, is het dan nog een trend? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dit klopt wel, van dat soort sentimenten maakt een band als Urfaust ook handig gebruik. Die hebben toch wel een soort minitrend gecreëerd. Niet dat ik dat per se afkeur, overigens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat hangt af van de definitie van 'snel'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Eens! Urfaust is gewoon een fucking marketing-machine. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
is het dan geen rage mensen? waar is de folkmetal rage gebleven We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Jij wil vanavond wegkomen met de zin: "Sorry schat, maar het is nu eenmaal een trend." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Rage is kort, ja. quote: Hehehe Maar, nee, een trend duurt dus juist langer; zeker in mijn geval Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Men kwam er achter dat folk metal echt te belachelijk voor woorden is! Dat is overigens ook nooit een trend buiten de scene geworden, volgens mij. Ja hoor... |
|
quote: Een rage is meer een 'doen' terwijl trend een verschijnsel is. Een korte trend zou ik trouwens een hype noemen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hype is weer wat anders, daar zit de connotatie bij dat de populariteit/waardering niet verdiend is en erg wordt opgeblazen. Dat kan zeker overlap hebben met een trend of rage, maar in principe zit er in die termen geen oordeel over de werkelijke kwaliteit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Southern Lord |
|
een trend is een langdurig proces, denk aan de opkomst van deathmetal medio '80 t/m nu. De rage/hype is dan een uitstapje van een deathmetalband naar techno overlapping.... Gaat dit topic nou over de trend metal (welke begon met een rage, lang leve wikipedia en Jolly Roger) met diens uitzaaiïngen met enkele benamingen (heavy, thrash, black, death, gothic) of die rages/hypes die weer voortkomen uit de trend zelf? Er wordt veel door elkaar gehaald hier [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-09-2010 14:09] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Goed jongens, als jullie de definities uitgepuzzeld hebben gaan we wel weer verder. In other news: "Lindsay Lohan geen spat veranderd". Heu! |
|
quote: Een hype is een bewust veroorzaakte situatie. Dat dat in vele gevallen niet verdiend is wil niet zeggen dat dat per definitie zo is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Een trends is vaak een gevolg van een rage. De trend in de visuele cultuur op veel design blogs is dat het beeld ruiger, rauwer en 'echter' wordt. Veel meer confronterend. Wat is er nu echter dan een bloedende gek op het podium, een dronken thrashy in een plas kots, etc. Wat je ook veel ziet is 70'er jaren polaroid fotografie van bikers. Ook ruig, hard en goor. EN tattoos. Geen strakke, gezellige new school tattoos, maar gekke, ruige Maniac-achtige tattoos. Dus door de visuele trend dat alles ruiger en harder is, ontstaat de hype dat iedereen er zo bij gaat lopen. Ja hoor... |
|
Volgens Wikipedia vinden rages vooral plaats in de zomer. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |