|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Stomme trend, hardcore handjes gehak tijdens death/black metal optredens. |
|
Gehakt? |
|
Een pondje half-om-half graag. |
|
Doe mij maar runder, is magerder [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-09-2010 17:36] |
|
Ah, dat is ook zo. Makkelijker omver te beuken in de pit toch? |
|
'The Trend' is overigens de titel van het eerste nummer van de nieuwste plaat van Annihilator. Of het verder een trend te noemen is weet ik niet maar ik ben er wel blij mee dat er steeds meer metal wordt gemaakt die netjes opgenomen en geproduceerd is. Sli-Sla-Slayer! |
|
Die nieuwe Annihilator ben ik anders niet zo blij mee... Bareuh... |
|
Coyboyboots? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hoho, das oldskool onderhand. Boeiender |
|
quote: Volgens mij is die hype zeker nog aanwezig en verkopen 'hippe' bandjes als KsE een stuk meer dan de hardcore-getinte variant die volgens jou nog steeds leeft. Ook deathcore leeft als begrip nog voort, al zal de helft van de fans niet eens doorhebben dat veel deathcore bands tegenwoordig gewoon death metal spelen. Leuke groeimarkt voor bands als Suffocation, zou ik zeggen Verder vind ik de eerder aangehaalde old school thrash hype nogal sneu. Zowel de oude als de nieuwe bands halen niet het niveau van weleer en ondernemen geen enkele poging om thrash een nieuwe dimensie te geven. Dan hoor ik toch liever een band als Darkane, die overduidelijk wel probeert om thrash naar de 21e eeuw te halen, in plaats van genoegen te nemen met een rol als Exodus/Testament/Slayer/Kreator-kloon. Het kan echt hoor, binnen een traditioneel genre nieuwe wegen bewandelen... |
|
veel metalheads zitten vast in de tijd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: was er al bang voor toen ik postte, maar ik dacht, ik neem de gok! |
|
quote: heb jij die gaga clip nou al gekeken ?????????????????????????????? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nee, ben zelf geen gererigstreerd youtube "member" en kan ;m dus niet kijken (aangezien ik me er niet ga registreren)... sorry! |
|
quote: volgens mij moet het wel lukken. MAAR waar ging het om?? Ze heeft een leren jas met studs en een DOOM patch. NO SHIT. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
aha! dacht al, waar gaan we naar toe! Doom rulez! |
|
quote: quote: http://blogs.riverfronttimes.com/atoz/2010/03/lady_gaga_is_really_into_crust_punk_doom_gism_void_kesha_minor_threat_kristen_stewart.php IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh da vink zo;n lillikke kut he |
|
ik weet niet hoe haar kut er uit ziet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh das haar hoofd .. lijkt erop |
|
hehehehe die reacties op die blog zijn geweldig: quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat wil je niet weten...of misschien wel. Schijnt daar zo'n half mini apparaatje te hangen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Daar kan ik ook prima mee overweg. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Volgens mij is het verschijnsel 'mainstream' gewoon aan het wegebben. Bij de jongere generatie zie eerder 10 'main streams', waar 'metal' één van is. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |