|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
klote! op die cd staat ook een stuk zang int vlaams.....helemaal triest! Suck my piss |
|
Ik hou enorm veel van Ancient Rites(en niet alleen omdat er landgenoten bijzitten),maar ik zie mezelf mijn teksten ook niet(in mijn geval) in het Nederlands-met een Vlaams-Brabants-en-Noord-Oost-Vlaams accent brullen of fluisteren... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb het niet gehoord .... maar juist in het nederlands/vlaams lijkt me heel erg gaaf. |
|
Ja, lijkt me ook wel cool. welk nummer is het Bazzio Attacks!!! |
|
weet ik niet meer. Suck my piss |
|
ik vind dim corcosa niet zo goed als hun werk tentijden van blashpemia eternal te veel keyboards welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik vind Ancient Rites erg gaaf zowel de oude als de nieuwe platen. Ik vind dat ze met alle platen weer iets geweldigs wegzetten. Het is eigenlijk nooit dezelfde plaat altijd zit er weer iets nieuws tussen. Verder zijn de leden van Acient Rites ook enorm aardig en houden ook wel van een leuk feestje dus de sfeer is altijd goed. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
ancient rites heerst. En er zit niet enkel een stuk in het nederlands in, maar ook een stuk in het frans en een stuk duits |
|
ik vind de drums op de cd zo zachtjes. Ze beuken niet echt hard genoeg |
|
Ik vind dim carcosa heerlijke cd, ik vind overigs alle cd 's van ancient rites best goed, ook Fatherland is een van mn favo's Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Blasfemia Eternal blijft toch wel de Ancient Rites klasieker ja.. Ik, Wil Schuurman |
|
Wanneer komt die DVD eens een keer uit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zijn ze in de zomer voor naar duitsland geweest om hem samen te stellen,duurt nog eventjes... ffff aan erik vragen... Zo...dat is dan weer gebeurt... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 19-09-2002 9:50] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Wij staan er iig met z'n tweetjes zeer duidelijk op volgens Erik... lol Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: heeft hij me ook gezegd...net als dat hij me gezegd heeft dat we er alletwee wel mogen wezen LOL!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Dat wist ik; het gaat me dan ook totaal niet om de band The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ken eigenlijk alleen de andere band van gunther: danse macabre. maar dat is totaal andere muziek, of niet? |
|
quote: Yep.. totaaaaaaaaal anders.. 'k vind ze persoonlijk sucken.. maar 'k heb ze dan ook maar een keer gezien, dus het kan evengoed een slechte dag geweest zijn.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Danse Macabre is gothic metal; Ancient Rites vind ik meer een hybride van black metal, heavy metal en folk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou,danse Macabre is dan totaal wat anders dan ancient rites;het is meer gothic. Ik vind het dan weer wel een goeie band,alleen jammer dat de bassist zijn vriendin zo'n hatelijk mens is...alleen al omdat ze uitstraalt dat ze het van het is omdat haar vriend in Danse Macabre speelt Ken ik ook enkele mensen die in een band zitten (o.a. erik) maar ik doe daar niet gewichtig over.De meeste mensen die in een band zitten hebben nog een job die ze uitoefenen.En die job is soms zelfs belangrijker dan hun band wereldberoemd te maken [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 19-09-2002 10:24] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ik vond danse macabre persoonlijk een leuke gothic metal band. erg dansbare muziek |
|
toen ik ze een keertje in waregem ben gaan zien en ik stond mee te swingen had antoinette dat gezien...vond ze blijkbaar wel leuk.daar gaat het ook om,je publiek in beweging krijgen. heeft er iemand iets van malochia,de andere band van antoinette?naar het schijnt ook wel goeie muziek Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: die heb ik een keer live gezien, en heb ik wat van op cassette bandje. maar dat is een slechte opname. was wel eeen super goede band!!!!!! |
|
eigenlijk... via Ancient rites ben ik in contact gekomen met veel bands,omdat het zijprojecten zijn.Zo ben ik bij Two witches in contact gekomen omdat ik de oude Prestige cd's met Jan Yrlund zoek.Maar Jan zat vroeger ook in Lacrimosa(kende ik al wel) en Anne van Lacrimosa zat ook in Two Witches.Antoinette zit dan zowel in danse macabre als malochia;ben ik in aanraking mee gekomen omdat gunther en jan in D.M. zitten. Verder heb je ook nog Iron Clad;ook een band met gunther en erik die als gast een paar gitaarpartijen inspeelt.Erik zat vroeger dan weer bij Inquisitor,en ik ben nu dus op zoek naar cd's van die band.enzovoort enzoverder... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 19-09-2002 11:19] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:GVD die shirt is massa's COOL! MSG En Rites = Blasfemia de rest kan nogal flink de boom in behalve de Serenades en zo die....nou ja zijn beter dan later iig! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |