|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-12-2006 18:34] Fuck the world and fuck you |
|
quote:O! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zelfde interview quote: Lijkt me al redelijk oud nieuws dan. |
|
|
|
quote: Mwuhahaha gaaf, die moet in het spinal tap moment topic Zenial |
|
spelfout weggehaald... |
|
thanks, geen idee waarom de search bij mij fucked is. vind dit echt een geniale band, vooral the diabolic serenades is een supergave cd. heb ze vaak genoeg live gezien ook nog, toen ze nog met zijn 3en speelden, hoe gaaf was dat toen. Evil Dick |
|
hoe klinkt die laatste eigenlijk? of is de band dood? volgens mij doen ze niet zo veel meer? Evil Dick |
|
Sympathieke gasten ook! spelfout weggehaald... |
|
Zeker, wel eens mee opgetreden, uiterst relaxed, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Rvbicon? Prachtplaat! spelfout weggehaald... |
|
Als ik voor hun gaafste nummer moet gaan dan is dat voor mij toch echt wel Evil prevails...wat een nummer, het kwaad druipt er gewoon weg vanaf... Evil Dick |
|
Sowieso heeft the diabolic serenades echt een morbide, ziek sfeertje. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 30-04-2010 21:39] Evil Dick |
|
Ik heb nog een demotape liggen. spelfout weggehaald... |
|
ruig! welke tape? Evil Dick |
|
Dark Ritual.. spelfout weggehaald... |
|
mooie shit. ik heb ooit in een vlaag van waanzin al mijn demotapes weggedaan, heb enkel nog een demo van beherit ..echt wel zonde... Evil Dick |
|
kill your neighbour signature |
|
quote: Ja, ik heb ook in de loop der jaren het meeste weggedaan. Heb deze nog, nog 1 van Inquisitor en nog een stel van bevriende bands.. spelfout weggehaald... |
|
auw bad dreams signature |
|
inquisitor...geniale band! ik ben nooit zo van de reunies maar deze band mag echt wel eens terug..wat een waanzinnige band was dat. Evil Dick |
|
laatst in Waregem veel te weinig volt ik heb limoiteds i roel the sien signature |
|
quote: Het lijkt me sterk dat Wim van der Valk nog eens achter een drumkit gaat plaats nemen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mooi dronken Bart? spelfout weggehaald... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |