|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ernaar gaan kijken 26 oktober: eens zien wat ze van hanekammen vinden . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
jup de 26sten ist feesje |
|
Mods, 2 topics over dim carcosa! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Daar heeft u volkomen gelijk in, maar aangezien ze beide al 2 pagina's tellen is mijn suggestie ze allebei ook open te laten...? |
|
quote: Slechte dag is heel goed mogelijk; de band is heel gevoelig voor sfeer is me opgevallen; Ancient Rites gezien in Tagrijn was zwaar suck; het publiek werkte totaal niet mee. Op Dynamo deden ze een van mijn meest favoriete gigs aller tijden!!! Geweldige, warme sfeer en ze speelden klasse!!! Met al die vlaggen uit al die landen die her en der wapperden..echt super!!! Ik heb de bootleg cd Scenes of splendour maar ik zoek een aardige videoopname van dit concert; kan iemand me daar aan helpen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Trekt gunther hem geen ene moer aan!!!skinheads,motards,gothics... Zolang ze zich maar amuseren vind hij het prima Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Kan best zijn, ik heb niets tegen deze brave man, gewoon tegen het spijtige feit dat zovele nazi'tjes erop af komen . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:What the fuck zijn motards |
|
quote: Iets als canards, maar dan op de moto . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:schopen die boel |
|
quote: Schoppen ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Maar wat zijn motard nu, kan ier hier iemand op antwoorden |
|
Die 'nieuwe' CD is echt heeel erg slecht, bah! Echt jammmer... En wat die 'goede sfeer' betreft die iemand hier beschrijfd, daar ben ik het echt niet mee eens. Ik ben er een keer naar toe geweest en het was één en al nazi vertoon daaro... Echt zielig! |
|
De DVD van Ancient rites was voorzien voor november,maar Jan Yrlund is nog niet klaar met het artwork,dus wordt het waarschijnlijk januari.Maar 100% zeker is dat niet,het kan ook vroeger of een tikje later. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Lijkt me nogal sterk. Ik heb AR al verscheidene keren gezien en skinheads of nazi's zijn daar niet te zien hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: skinheads wel... Maar iedereen gedraagt zich wel. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Wel Nazi's, wel skinheads en ze gedragen zich niet! Ik weet niet of ik bij een ander concert ben geweest dan jij, maar ik kots erop in ieder geval. Ik heb er nog weken over gediscusierd met Gunther. |
|
en wat zij gunter ervan wil ik wel weten. Ik heb ze wel een keer gezien en buiten 2 man die daar met een enorme vlaamse leeuw stonden te zwaaien, was er niets anders aan of een normaal metalconcert. Zijn ze in Nederland ijgenlijk even populair of hier |
|
quote: Tja...af en toe zijn er wel lieden tussen dat publiek die een plotse kramp krijgen in hun rechterarm en dat dan alleen kunnen oplossen door die schuibn omhoog te steken...skins zie ik toch regelmatig op AR concerten maar daar is nog nooit heibel om geweest, okay ik kan me niet in die gasten hun gedachtengoed vinden maar t blijft op vrije meningsuiting... AR is altijd ambiance troef...met of zonder skins erbij... quote: Zou wel mogen vind ik daar de twee gitaristen in Nederland wonen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-09-2002 19:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Eerst, Ancient Rites is voornamelijk in België erg populair! En ik stoor me wel aan die nazi's, en bovendien waren ze erg dom aan het doen. Ik ben al vergeten hoe ze het ook weer noemden, maar het was met mensen gooien die gewoon daar stonden. Destijds ook mijn vriendin (naderhand vond ik dat best een goed idee en vroeg ik me af waarom ze het niet harder gedaan hadden! ). En vol met allerlei tattoos, echt zielige lui! |
|
quote: Vraag me af wat daar nou storend of zielig aan is . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Motards...Bedoel ik van die ruige(?) motorijders mee. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Als ze 'Heil Hitler' schreeuwen en hun rechterhand omgaan steken vind ik het toch echt zielig! |
|
quote: Hij had het over de tattoo's.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 24-09-2002 11:57] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |