IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ancient Rites Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 9:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 17:39 schreef Pred het volgende:
bwa, begraven, die eerste 2 albums vallen af en toe nog wel eens te luisteren. Maar deze sample vind ik ook helemaal niks eigenlijk.
Mijn voorkeur gaat toch uit naar Dim Carcosa, ook al heeft Fatherland ook echt hele heerschende stukken en elementen; Maar met dit MP3tje doet mij echt helemaal niets.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-03-2006 9:28 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 29 maart 2006 9:25 schreef kwelgeest het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar Dim Carcosa, ook al heeft Fatherland ook echt hele heerschende stukken en elementen; Maar met dit MP3tje doet mij echt helemaal niets.


Precies hetzelfde hier.. dit lijkt nergens op



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-03-2006 9:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hmz, ik ga 'm binnenkort eens helemaal beluisteren in de cd-winkel, maja, als-ie zo tegenvalt, kweenie hoor


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-03-2006 2:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ach tis een typisch AR-nummer toch, de typische sound weer, klinkt wel goed, maar niet zo goed als Dim Carcosa tot nu toe


Faustian Spirit of the Earth


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-03-2006 7:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Waarom vindt iedereen Dim Carcosa toch zo super? Persoonlijk vind ik dat ze met Blasfemia Eternal en Fatherland platen hebben uitgebracht die zwaar superieur zijn aan Dim Carcosa.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-03-2006 7:57 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik vind dat helemaal niet super! Waar heb ik dat dan gezegd!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-03-2006 9:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2006 7:57 schreef Psychonaut het volgende:
Ik vind dat helemaal niet super! Waar heb ik dat dan gezegd!


OK, ik corrigeer. Een grote meerderheid zegt dat...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2006 11:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm eerste indruk van Rvbicon ; er wordt af en toe weer de zang gebruikt als op Diabolic Serenades ; verder doet ie me meer dan Dim Carcosa, maar goed, dat is de eerste indruk...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-05-2006 11:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-05-2006 9:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Arg, ik heb een vette opslag nodig met al die releases

Benieuwd naar die nwe AR, klinkt interessant die indruk.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-05-2006 9:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Moet het nog steeds luisteren.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-05-2006 18:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik luister het ding nu alweer eventjes en wat ik hoor bevalt mij wel. De review komt zeer binnenkort op de FP.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 13-05-2006 11:49]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-06-2006 13:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Laatst in Leeuwarden bij Extreme Agression die nieuwe gekocht. Verdomd fijne plaat, echter geen achtergrondmuziek. Je moet er echt even voor gaan zitten, maar dan heb je ook wat!


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2006 12:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je hoort echt weer terug dat ze een kunstwerkje hebben afgeleverd; nummers als Thermopylae en Invictvs zijn wat mij betreft weer 2 nieuwe klassiekers van ze


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-06-2006 11:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heeft iemand trouwens toevallig de Thou art lord/Enthroned/Renaissance splits te koop?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 25-06-2006 14:21 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

ik heb de AR/TAL split ep te koop.


This is Zodiac speaking...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-07-2006 14:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe ancient rites helemaal niet zo super, vooral gunter zijn stem bedank ik op deze cd voor, en ja, Erik is een geweldige gitarist, en live zijn zulke solo's leuk, maar op cd vind ik het bagger.
22 juli live in Herk de Stad, kan ik die nummers live ook es beluisteren.Benieuwd wat dat geeft


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Blodeuwedd
Usericon van Blodeuwedd
Posted 06-07-2006 19:31 by Blodeuwedd Wijzig reactieProfiel van BlodeuweddQuote dit bericht

Ik vind de laatste cd wel goed in elkaar zitten. Heb ze laatst nog gezien in sliedrecht. De enige echt goede band die toen speelde.


Enige og tro til Dovre faller.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 1:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juni 2006 14:21 schreef Zodiac het volgende:
ik heb de AR/TAL split ep te koop.


Hoeveel vraag je ervoor?

Ik vind de nieuwe plaat weer klasse! Ancient Rites is altijd al een artistieke band geweest en deze bevestigt het weer eens; erg uitgebalanceerd zitten alle Ancient Rites elementen erin vermengd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-07-2006 10:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 14:17 schreef IceQueen het volgende:
Ik vind de nieuwe ancient rites helemaal niet zo super, vooral gunter zijn stem bedank ik op deze cd voor, en ja, Erik is een geweldige gitarist, en live zijn zulke solo's leuk, maar op cd vind ik het bagger.
22 juli live in Herk de Stad, kan ik die nummers live ook es beluisteren.Benieuwd wat dat geeft


Je bent vervangen door een andere groupie?


spelfout weggehaald...


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-07-2006 22:12 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 10:26 schreef varanus het volgende:
Je bent vervangen door een andere groupie?


touché


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-07-2006 13:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Mop met een baard
Het is niet omdat je "fan" bent, dat je bij iedere release gelijk in die gasten hun gat moet kruipen.


Die nieuwe AR moet wat groeien, technisch zit hij beter in elkaar dan Dim Carcosa (o.a. véél mooier drumgeluid), maar hij mist wat agressieve kantjes.
Favoriete nummers tot nu toe: Thermopylae (spelling?) en Brabantia.


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-07-2006 13:22]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-07-2006 13:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Deze plaat blijft gewoon groeien. Als ik de review zou overdoen, dan zou ik nóg positiever zijn!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-07-2006 14:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, ik vind ook dat de plaat met elke luisterbeurt groeit. In het begin vond ik 'em erg tegenvallen maar momenteel vind ik 'em al helemaal geweldig


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Windir
Usericon van Windir
Posted 22-10-2006 18:28 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Super band!! Ik denk dat 'Fatherland' al bijna kapotgedraaid is. Verder heb ik ook de love cd 'and the hordes stood as one'. heb wel de laatste nog niet gehoord... Dringend eens aanschaffe

A R I S


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-12-2006 18:30 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe:

Gunther Theys van Ancient Rites:
ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down.

http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen