|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De drumsound overheerst alles eigenlijk. Jammer, want de symphonieën en riffs zitten wel goed. Aan het gefluister/gepraat van Gunther stoor ik me helemaal niet. Faustian Spirit of the Earth |
|
Best aardig ja, al sluit ik me aan bij de klachten over de productie. Verder is het muzikaal erg Rvbicon-achtig, maar toch net iets minder pakkend en geïnspireerd. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 25-02-2015 8:56] |
|
Best gaaf. De gitaar had iets harder in de mix gemogen, althans de riffs. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Na één eerste luisterbeurt doet het me toch maar weinig. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik kan hier dus echt niks mee. Precies lijk de laatste van Rotting Christ. Black-metal gehalte bedroevend laag. Fair enough, even goeie vrienden. En nu gaan we vegen |
|
Dim Carcosa blijft echt een superplaat. Alleen die drums, er wordt beweerd dat het maximaal getriggerd is, maar hoe vaker ik dit goed beluister, hoe meer mij het idee bekruipt dat het een drumcomputer is. BLijven vetten nummers hoor, dat verandert daar niets aan. |
|
En dit idee krijg ik ook bij Fatherland en Rubicon trouwens. |
|
Live maakt hij het iig waar The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat vond ik ook best tegenvallen de keren dat ik ze zag, de enige keer die echt goed was was idd Dynamo, en die dvd opname voor " And the hordes..." |
|
"Laguz" is een fantastisch goed album. |
|
Op zich heb je gelijk over de drumcomputer, Walter is een machine Hafgufa |
|
Geloof ik meteen, maar je hoort het gewoon aan de (goedkope/slechte) samples, zeker met de bekkens, elke slag klintk precies hetzelfde, en in de blast is het helemaal duidelijk. Dat laatste album moet ik nog een keer opzoeken, die is zelfs volledig langs me heen gegaan. |
|
ik mis Caron signature |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |