|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
[quote]Op 22 september 2002 17:23 schreef the wounded immortal het volgende: Maar wat zijn motard nu, kan ier hier iemand op antwoorden [/qu Bikers = motards Het is lang geleden dat ik Ancient rites nog es live heb gezien. Zal nog es proberen een optreden van hen mee te pikken.Vooral veel live gezien in de beginjaren( The Diabolic Serenades & Blasfemia Eternal ). |
|
Ancient Rites is gaaf, maar persoonlijk vind ik Lion's Pride stuken gaver, gelukkig is Gunther meer bezig met Lion's Pride. Ook het optreden met Brigade M en Standrecht was geweldig, wat een sfeer. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 31-12-2005 18:34] Against God and Government |
|
Ze zijn druk bezig met een nieuw cd |
|
ANCIENT RITES Finish Recording New Album - Jan. 19, 2006 Belgian metallers ANCIENT RITES, freshly signed on Season of Mist, have finished recording their new album, entitled "Rubicon", and are currently mixing the effort for a spring release. The follow-up to 2001's "Dim Carcosa" was recorded at the Spacelab Studio in Germany under the watchful eye of veteran ANCIENT RITES producers Oliver Phillips and Christian Moos. Following the album's release, ANCIENT RITES — now a septet since the return of former members Domingo Smets and Raf Jansen in 2004 — will once again play live to spread their new music. Concerts all over Europe and the U.K. are currently being negotiated and arranged, so expect the band to be out there in full blast later in the year. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Was inderdaad erg gaaf! En binnenkort de dvd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Zelf vind ik Lion's pride erg saai. Totaal geen innovatie of fantasie in die band. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dan denk ik toch dat het dan meer ligt aan je eigen smaak, en muzikale interesse. Want in de Oi!/RAC scene, is het Lion's Pride die toch echt punten scoort. Vooral omdat het een vernieuwende band is, zowel tekstueel als muzikaal. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening Against God and Government |
|
quote: Ik zal die 'Stand and Defend' CD nog eens draaien maar ik hoor toch echt liever Iron Youth of Brigade M. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een kwestie van smaak denk ik, bij mij is het juist andersom Verder is er weer nieuw nieuws wat betreft een tweetal bands van Gunther. of kijk op www.lionspride.tk Against God and Government |
|
Ben helemaal niet zo thuis in die muziek van Lion's Pride maar dat cd'tje klinkt wel lekker. Draai 'm regelmatig. Eleventh of July, 1302!!! [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 20-01-2006 9:46] don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik hoop echt dat Eric weer die gave leads zoals in Mother europe en Aris speelt; hij beloofde iig van wel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee dat heb jij van hem geeist Hij vertelde wel dat hij al erg tevreden is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Leuk, een nieuwe AR plaat! Dim Carosa heb ik grijs gedraait |
|
|
|
quote: Kheb het nu aantal keer beluisterd, maar kmoet zeggen dat het me eigenlijk maar weinig doet. Ik vrees dat de gloriedagen van Ancient Rites voorgoed voorbij zijn, ik vond Dim Carcosa ook al erg tegenvallen...(mijn bescheiden mening uiteraard) Jammer maar dan nog maar es "Blasfemia..." opzetten dan Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Het nummer doet mij ook niet veel, maar Dim Carcosa is nog steeds één van mijn favourite metal albums, dus ik heb nog hoop [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 27-03-2006 21:30] Against God and Government |
|
Op basis van deze MP3 laat ik de aankomende CD voor wat het is en begraaf ik Ancient Rites. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: +1 Te fucking vrolijk en te "Bal-Sagoth" voor mij. Dan kijk ik liever een film ofzo. |
|
quote: Niks mis mee . Het geheel doet me overigens meer aan Therion met enorme ballen dan aan Bal-Sagoth denken. (ook niets mis mee, overigens) Bruce Banner |
|
Heb AR ooit eens leren kennen omdat twee vrienden van me er helemaal weg van waren (was zo rond de release van 'Dim Carcosa') en vond het toen ook wel leuk/goed, maar onderhand vind ik het toch vooral een lomp, rammelend en überhaupt niet bijster spectaculair overblijfsel uit de jaren '90 met een slechte (en véél te nationalistische) zanger. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 28-03-2006 7:59] |
|
Fatherland staat in onze kast Met nadruk op staat, en op "die komt er ook maar heeeeeel zelden uit". |
|
Idem. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: bwa, begraven, die eerste 2 albums vallen af en toe nog wel eens te luisteren. Maar deze sample vind ik ook helemaal niks eigenlijk. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |