|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Immortal's Pure Holocaust was niet alleen niet gedrumd door Erik, de drums zijn ook versneld afgespeeld voor de opname, Abbath kon niet zo snel. De kerel op de cover van een van de eerste Ancient albums ('Svartalvheim' dacht ik) draagt een PRUIK. Varg Vikernes leerde Venom pas kennen in 1993. Op de hoes van de Posercorpse versie van de Deathcrush EP was onder de foto van Euronymous de naamsvermelding vergeten. Euro heeft hier zelf zijn naam geschreven. (bij alle 1000 exemplaren dus) Ik las deze dingen op het Mayhem forum, zal het wel even nakijken als dat forum weer is tevoorschijn komt. Zo zijn/waren daar nog zat andere weetjes, vooral gepost door een lid genaamd 'WARREN'. Edit: Niks met metal te maken eigenlijk, maar op een Yamaha keyboard dat ik heb is een deuntje voorgeprogrammeerd genaamd 'Edelweis(s)'. Het standaard volume voor elk liedje verschilt, en bij dit liedje is dit 88. [Dit bericht is gewijzigd door VVL op 09-06-2004 22:47] Schel |
|
quote: Kijk, dat zijn geheimen die we graag horen, haha! Maar leuke info, ben wel benieuwd naar die link waar je het vandaan hebt. |
|
quote: Euh, die dingen van het mayhem forum vond ik dus via thetruemayhem.com --> forum. Dat van Edelweiss vond ik toevallig vanmiddag uit, bij het uitproberen van dat keyboard. Schel |
|
quote: Ow sorry, ik had het laatste stukje van je post niet goed gelezen. Ik weet overigens niet veel geheimen of ze staan hier al vermeld. In 'The Satanists Dream' van Gospel of the Horns staat een bandfoto, welke van een andere band is. |
|
quote: Doen ze goed heb je enig idee waarom? Schel |
|
quote: Waarom precies weet ik niet. Maar dit is wat op de site staat: Gospel of the Horns formed in Brisbane, Australia, in '93 and in late '94 they released their cult demo The Satanist's Dream. It gathered great responses, which in turn led to a deal with the incompetent Einstand Records [Italy] to press the demo on CD. Not only was the layout incorrect, they also placed a photo of a different band in the booklet... To this day, the band urge no-one to purchase this CD as this label does not warrant your money. Hier staat nog wat meer info in: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1244737&page=1 |
|
quote: De doopnaam die hij van zijn ouders kreeg is feitenlijk Kristian. Uit liefde voor ZM. |
|
Een van de vorige gitaristen (althans, ik weet niet of ie er nog in speelt) van Cirith Gorgor heet Christiaan Klooster. En dan BM spelen hehe. |
|
Dat Jim Nachtraef (Fluisterwoud, BOtulism) vroeger japanse bondagefilms inspeelde? POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: Dat Patjakker (Zwartketterij,Grimm enz.) sinds vorige week avondlessen jodelen volgt. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Zijn officiële voornaam was toch Christian? Er staat op de achterkant van een der burzum demo's namelijk C. Vikernes. Edit: het is 'Demo '91' [Dit bericht is gewijzigd door VVL op 10-06-2004 14:49] Schel |
|
quote: Dat Leo Gatius in zijn jeugd 5 jaren achter elkaar de lokale kampioenschappen spijkerpoepen in Ingelmunster heeft gewonnen! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Dat James Hetfield vroeger geen Clearasil gebruikte? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Christian/Kristian Miereneuken/Mierenneuken |
|
wist u dat:de gitarist van Primus (Larry LaLonde) vroeger in Possessed heeft gespeeld?? |
|
Best bewaarde geheim in de Metal Scene is...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dat de meeste metalheads domme, stinkende hippies zijn |
|
U gaat voor de koelkast! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wh000h000 |
|
Ik heb een vraagje. Sommigen onder jullie weten wel dat er vóór het eerste nummer op Mayhem's 'The Grand Declaration Of War' nog een verborgen nummer zit van ca. 3 minuten. Op een gegeven moment hoor je een soort van electronische stem. Weet iemand wat er dan precies gezegd wordt? "I find your lack of faith disturbing." |
|
who cares |
|
Sebastian Bach(Skid row) is eigenlijk een man??? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Hierboven stond ergens dat Erik het Immortal album "Pure holocoust" niet ingespeeld zou hebben.Hij heeft het dus wel ingedrumd.Laterna zijn de geruchten de wereld ingebracht dat hij dit niet gedaan zou hebben omdat het destijds niet goed boterde tussen Erik en Immortal.Abbath zou zelf de drums ingespeeld hebben wat dus nioet zo is.Erik heeft gewoon de cd ingedrumd.Twee keer zelfs omdat de eerste keer de rest van de band de opnamen niet goed genoeg vond waardoor het hele album opnieuw ingedrumd moest worden (wat volgens Erik zelf geen verbetering was trouwens).Heb zelf ook de eerste opnamen gehoord die dus niet goed genoeg werden bevonden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat Dave mustain eerder een hoer was. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |