|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He grappig, nooit opgevallen |
|
quote: zijn dr dan ook nu-metal hetros yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
nee die zijn er niet |
|
Een echt geheim is het niet, meer een verborgen boodschap, maar in de intro van de cd en het nummer In the Glare of Burning Churches wordt gegild, ja toch? En als je alle screams gaat tellen, kom je op 14 uit, en 14 is... ja juist. (We Must Secure The Existence Of Our Race And A Future For White Children, voor degene die het toch niet wisten) |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: En als ze 11 krijsen hadden gebruikt was het dan een gekke cd geweest? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nou ja ik dacht, gezien de verdere reputatie van Ome Darken.... 't Zou ook toeval kunnen zijn |
|
quote: Het zou duidelijker zijn geweest als 'ie er 88 krijsen op had gepleurd - Mutatis mutandis - |
|
quote: aha, dank u |
|
Lemmy van Motorhead is ooit begonnen als roadie van Jimi Hendrix. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Axel Rose is als baby nog in bed gelegd door David Bowie (die nog een tijdje met z'n moeder opgetrokken heeft). mvg wk10 |
|
quote: Axl Rose is een anagram voor oral sex. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Oh? quote: Dan kan je hem beter Axl Nase noemen [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 17-10-2003 11:52] Zenial |
|
quote: Joey De Maio van Manowar is begonnen als roadie van Black Sabbath. |
|
Devin Townsend is begonnen bij Steve Vai. En die heeft op z'n beurt nog bij Frank Zappa gespeelt. mvg wk10 |
|
Devin Townshend is ook de zoon van Pete Townshend.. De gitaarwindmolen van The Who.. Lijkt me dat dat ook niet slecht op zijn cv zou staan.. Th Who, in mijn ogen de meest onderschatte band van de 60-70iger jaren. Beter dan dat lsd gezemel van de beatles, en dat gejengel van the rollin stones bij elkaar Een kleine snol zit zo vol. |
|
Bij de selectie van Blaze Bailey (ofzo) als opvolger van Bruce bij Maiden zouden zijn voetbalkunsten zwaarder gewogen hebben dan z'n zangkunsten. (Dan hoeft niet eens zo goed te kunnen voetballen om zijn zangkunst te overtreffen, als je het mij vraagt ) BTW. wat is 14 dan wel niet? Het getal van 2-weken-op-vakantie, ofzo? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Tel de woorden en dan kom je op 14 uit |
|
quote: Staat onderaan de post wat 14 inhoudt! Lezen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Belachelijk ?....Neuuuu!! |
|
Zo, dat gewichtige geheim is nu ook ontrafeld! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Op de originele lp van darkthrone ablaze in the northern sky staat op kantA ingekrast: black fukkin metallllllllllllllllllllllllllllllllllllllll (ja 40 keer L bijna de hele plaat rond) npo vile 22 en op kant B the return mpo vile 28 b1 Op de originele darkthrone soulside journey lp staat op kant A ingekrast: Hey metallion (En ze waren er niet uit of dat met een a of met een e moest, aangezien door de e ook een a gekrast staat.) en op kant B: like the pipe ?! Op de Burzum det som engang var lp staat op kant A ingekrast: auf tod und leben kämpfen op kant B: nichts wird uns stoppen...wir sind unsterblich Op de burzum hyvis lyset tar oss lp staat op kant A ingekrast: freiheid for greifi grishnack en: sumon the exchange (achter elkaar) op kantB: hetzelfde alleen summon the exchange staat onder elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 17-10-2003 17:38] |
|
quote: Belachelijk wel.Maar 14/88 wordt wel regelmatig door NS kneuzen gebruikt. En aangezien Graveland toch ook in dat straatje past lijkt het me niet eens zo onwaarswchijnlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: The Who onderschat? Volgens mij genoten ze juist wel enorm veel aanzien en doen ze dat nog steeds. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |