IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Geheimen in Metal Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-06-2004 22:43 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 22:42 schreef zillah-morte het volgende:
Dat Dave mustain eerder een hoer was.

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-06-2004 22:45 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 juni 2004 19:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hierboven stond ergens dat Erik het Immortal album "Pure holocoust" niet ingespeeld zou hebben.Hij heeft het dus wel ingedrumd.Laterna zijn de geruchten de wereld ingebracht dat hij dit niet gedaan zou hebben omdat het destijds niet goed boterde tussen Erik en Immortal.Abbath zou zelf de drums ingespeeld hebben wat dus nioet zo is.Erik heeft gewoon de cd ingedrumd.Twee keer zelfs omdat de eerste keer de rest van de band de opnamen niet goed genoeg vond waardoor het hele album opnieuw ingedrumd moest worden (wat volgens Erik zelf geen verbetering was trouwens).Heb zelf ook de eerste opnamen gehoord die dus niet goed genoeg werden bevonden.

Mag ik vragen hoe je aan deze info komt? Want ik heb toch van een redelijk betrouwbare bron meegekregen dat die CD idd niet met hem is.....

[Dit bericht is gewijzigd door Henke op 10-06-2004 22:45]

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2004 22:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

moet ik het navragen? ik heb nu een ex Immortal lid online zitten. Nouja hij heeft een tour meegedaan

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-06-2004 22:50 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

doe maar, is het direct duidelijk hehehe

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-06-2004 22:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:43 schreef Curunír het volgende:
Ik heb een vraagje.
Sommigen onder jullie weten wel dat er vóór het eerste nummer op Mayhem's 'The Grand Declaration Of War' nog een verborgen nummer zit van ca. 3 minuten. Op een gegeven moment hoor je een soort van electronische stem. Weet iemand wat er dan precies gezegd wordt?

Dat is dat stukje dat ook aan het einde op de cd staat. Zegt ie niet zoiets als "I remember the future, a new beginning of time"

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

zillah-morte
Posted 10-06-2004 23:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Abbath heeft Pure holocoust ingedrumt.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-06-2004 23:10 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

ha, thanks

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2004 23:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 23:05 schreef zillah-morte het volgende:
Abbath heeft Pure holocoust ingedrumt.

HolocAust Ik heb hetzelfde gehoord, en vele anderen ook uiteraard, want het is via algemene kanalen tot me gekomen.

Hub teh norwegian sceneboy beweert anders... laten we keurig op z'n poldermodels de waarheid in het midden houden: Abbath op snare, Erik op basdrum.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2004 23:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 16:53 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Christian/Kristian

Miereneuken/Mierenneuken

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

zillah-morte
Posted 11-06-2004 0:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 juni 2004 23:31 schreef M. het volgende:
HolocAust Ik heb hetzelfde gehoord, en vele anderen ook uiteraard, want het is via algemene kanalen tot me gekomen.

Hub teh norwegian sceneboy beweert anders... laten we keurig op z'n poldermodels de waarheid in het midden houden: Abbath op snare, Erik op basdrum.

Ja ik zat al erg raar tegen die spelling aan te kijken.
maar wat ik net zei, is de waarheid. Ik heb dat van iemand die met Immortal op tour is geweest, en ook 1 van Abbath zijn beste vrienden. Die weet dat wel

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 11-06-2004 0:10 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Het is dus het woord van Erik (Hub) tegen dat van Abbath (Zillah). Wie gelijk heeft, blijft voorlopig geheim.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2004 0:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 0:10 schreef X-Act het volgende:
Het is dus het woord van Erik (Hub) tegen dat van Abbath (Zillah). Wie gelijk heeft, blijft voorlopig geheim.

In zulke gevallen is het altijd het best om ze alletwee ongelijk te geven. Dus daarom:

IK heb Pure Holocaust ingespeeld, verdomme

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

zillah-morte
Posted 11-06-2004 0:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 juni 2004 0:10 schreef X-Act het volgende:

Nou Aris was even bassist van Immortal. (hij is van Aeternus) Eveneens een vriend van de band.

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 11-06-2004 1:04 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt.

Als Hub zegt dat Erik dat ding heeft ingedrumd, dan is dat zo. Als Hub zegt dat God de wereld in 6 dagen schiep, dan is dat zo. En ls Hub later beweert dat diezelfde wereld plat is, dan is dat zo!

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 11-06-2004 1:30]

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-06-2004 1:15 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

en dus maak jij een loze opmerking

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

DeadBitchFuck
Posted 11-06-2004 1:31 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Ok.

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 11-06-2004 10:40 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

quote:
Op 11 juni 2004 1:04 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt.

Als Hub zegt dat Erik dat ding heeft ingedrumd, dan is dat zo. Als Hub zegt dat God de wereld in 6 dagen schiep, dan is dat zo. En ls Hub later beweert dat diezelfde wereld plat is, dan is dat zo!

Is die vete nog steeds bezig

Schel

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-06-2004 17:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb het van Erik zelf (heb hem persoonlijk gekend (zonder te willen opscheppen want dat ga ik toch weer te horen krijgen)wat betreft die "Pure holocoust" cd.Ik weet dat Olve(Abbath) iets anders zal vertellen hehe.Hij houdt het toch al jaren vol maar goed...Erik was dus de drummer.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 11-06-2004 18:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 10:40 schreef VVL het volgende:
Is die vete nog steeds bezig
Van hem uit blijkbaar wel haha...heeft zeker niks beters te doen

DeadBitchFuck
Posted 11-06-2004 18:02 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Klopt, ik had inderdaad niks beters te doen. Ik vond het wel een grappige post. Ik neem het bij deze terug.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 18:03 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Wat lief

F*ck hippies

Hub de Gallier
Posted 11-06-2004 18:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 0:23 schreef zillah-morte het volgende:
Nou Aris was even bassist van Immortal. (hij is van Aeternus) Eveneens een vriend van de band.

Het is ArEs en niet ArIs.Zijn echte naam is trouwens Ronny...ik had trouwens niet anders verwacht dat hij zou zeggen dat Abbath alles heeft ingedrumd.Maar goed,iedereen mag geloven wat hij/zij wil, ik weet hoe het echt zat omdat ik het van 2 ex-Immortal leden zelf weet waaronder Erik zelf.

DeadBitchFuck
Posted 11-06-2004 18:06 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 18:03 schreef Manifest het volgende:
Wat lief

Lief zijn is niet metal!

Hub de Gallier
Posted 11-06-2004 18:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 18:02 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Klopt, ik had inderdaad niks beters te doen. Ik vond het wel een grappige post. Ik neem het bij deze terug.

Ik wilde niet opscheppen of zo als dat soms gedacht werd maar als iemand het toch wel weet dan is het Erik zelf.

DeadBitchFuck
Posted 11-06-2004 18:09 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Misschien heeft de Satan zelve het ding wel ingeroffeld! Ik vind de cd zowiezo niet zo goed, en het drumwerk te getriggerd en saai. Niets om een auteursrechtelijke kwestie van te maken in ieder geval.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com