|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
rockbitch zijn eigenlijk allemaal transeksuelen |
|
niks |
|
severe torture members volgen alle afleveringen van de nieuwe "Friens". |
|
De zangeres van Autumn is onwijs aardig en vriendelijk!!! (zegt m'n vriendin) Bruce Banner |
|
Maar dat is niet zo'n groot geheim lijkt me Bruce Banner |
|
Nog een geheim in de Metal: Zwaremetalen.com is een grandioze site!!! (oh bollocks, weer iets wat iedereen al wist..) Bruce Banner |
|
quote: smaken verschillen |
|
De king of Rock & Roll Elvis leeft nog Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wat doe je hier dan nog? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bruce Banner |
|
michael jackson is eigenlijk de zanger van rhapsody in vermomming. |
|
Wat nou vermomming .. |
|
Ik ben Iron Maiden. |
|
quote: ..en Ik ben Blaze Bailey Bruce Banner |
|
quote:Buiten Brian Ross heeft ook MICHAEL JACKSON bij de NWOBHM Metal band Satan gezongen. Die mens heette dus toevallig ook MJ, je zal het maar tegenkomen als Metalhead... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: NWOBHM ??? Bruce Banner |
|
new wave of british heavy metal [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 15-01-2003 22:35] No meat is sweater |
|
in de hoes van suppository 'punching out reality' staat op de inlay 'soul bastards' ipv 'grind bastards' |
|
quote: Degene die die lay out heeft gedaan heeft gemillimeterd haar en is homofiel. |
|
quote:ik wist wel dat micheael jackson invloeden van Celtic Frost heeft OE.. maar verder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: I thank thee Bruce Banner |
|
quote: , tja hobby's verschillen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: jajaja , ik ben jezus niet.... No meat is sweater |
|
quote: problemen mee?! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |