|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Het gaat echt nergens meer over he |
|
hoezo? |
|
quote:Er zit maar één wijf in The Army of Lovers |
|
quote: Ik bedoelde het vrouwspersoon met zwarte haren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dani Filth? |
|
quote:Ah die IK heb een single van the Army of Lovers |
|
quote: Nee Dani Minoque [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-01-2003 12:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: rrrrrrrrrrr Put The Needle On It lalalalalalal de zusjes minoge heersen heb hun cd's voro in de auto |
|
Was iemand al opgevallen dat deze thread niet in het 'onzin' topic staat? Kan t slappe geouwehoer dus ff ergens anders? Zenial |
|
Ja Zenial |
|
De intro van het album "plaguewielder"(als ik het goed heb) van Darkthrone, is bijna exact een kopie van een veel eerder uitgebracht album van :Stalaggh: [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-10-2003 17:48] |
|
Enfeeble speelt niggametal .. |
|
Duuude, at is geen geheim |
|
Nog een geheimpje (met dank aan Valorian): quote: |
|
quote: Dude dat staat al op pagina 3 gepost door mij. |
|
vazal is tiekem geen eenmansband Je moeder. |
|
Opgenomen op B's zoldertje? |
|
Vanilla Ice is de broer van Mike Muir After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Het intro lijkt er meer op dat Nocturno Culto en Fenriz samen flink aan de harde scheit zitten!!!! |
|
Van de officiele Maiden-pagina: Nicko McBrain's solo-bandgebeuren heeft Vanilla Ice als zanger gevraagd |
|
quote: serieus? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Weet niet in hoeverre het echt serieus is, maar was een topic op het BB van Maiden, Dan Spitz (ex Anthrax) speelt ook al mee, tja...moet niet gekker worden |
|
staat zelfs ook al een topic hierover een stukje verder |
|
Burzum is eigenlijk heel erg kut. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |