|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
gatver |
|
quote: Ik ken hetzelfde verhaal...van dezelfde Jeroen van Valkenburg! w00t Overigens, bij een bep. optreden van Marduk in de Baroeg waren zooitje skinheads die de Hitlergroet uitbrachten; band reageerde niet. Oh nog iets van hem: het intro van het laatste Darkthrone album is een rip van de demo van Stalaggh. Beetje ruis toegevoegd en overgenomen. |
|
quote: hmms, ik wist dat Dino Cazares, Raymond Herrera en Bill Gould (bassist FNM) erin zitten, maar MPatton? toch maar eens luisteren dat Brujeria dan... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hahahaha slechtheid... das een goede.. maargoed.. ik zal eht je sterker vertellen.. ik klus bij als PAUL STANLEY van KISS!!!!! het bewijs... [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 14-01-2003 13:16] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
|
|
quote:Ha dan heb ik nog een badge tekort met jouw kop op! dan heb ik ze allevier op mn vestje prijken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jootie: misshcien da op de uva pre-party (binnekort meer details op tswaert!) dat "DIE NASTY" voor een 2 (en laatste) keer acte de presance gaat geven Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:hahaha yes!! en gaan ze nog spelen ook? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
James Hetfield komt uit Zaandam en heet eigenlijk gewoon Bert Koopmans Bruce Banner |
|
quote: Dat was niet omdat niemand zijn echte naam kon uitspreken.Gylve vond destijds al dat namengedoe belachelijk en wilde dan ook niet met zijn eigen naam op de cd vermeld staan en heeft de naam H.A. verzonnen. Dit valt na te lezen in underground magazine Soluzen nr.3 waarin een interview met Gylve staat van 5 kantjes.(Goed interview trouwens). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oh, ik weet er een. Ik weet net of dit al gezegd is of dat het bekend is ofzo, maar als je de song paranoid van megadeth opzet(sabbath cover) dan hoor je op het eind zachtjes de woorden: Fuck me running, ofzoiets, ik kon het niet helemaal verstaan I was me but now he's gone |
|
de zanger van suidakra noemt arkadius en lees dat eens achterstevoren |
|
quote: Oh, kijk eens aan, weer wat geleerd dan . |
|
Als je Covered in Ashes afkort krijgt je CIA, en bij de Large kun je al CIA shirts bestellen |
|
cia=zog oftewel.. ik hoef je rommel niet... |
|
He .. wat jammer nou |
|
De grunter van Coverd In Ashes heeft een wrat op zijn piel |
|
quote:En hoe weet jij dat? |
|
Jenje, t kan toch best dat ie Maarten heeft afgezogen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Zou idd kunnen, maar ik wil het niet echt weten eigenlijk ... |
|
quote: dus het is waar? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Weet ik niet .. |
|
"Ram it Down" van Priest is helemaal inge-drumcomputerd. Touché, pussycat! |
|
quote: Dat geloof ik niet |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |