IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Dragonforce Vorige pagina | Volgende pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 04-03-2004 12:34 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2004 13:32 schreef Pil het volgende:
Nope, maar de promos wel, en uiteraard staat ie ook al op internet...

Maar goed, DragonForce komt naar nederland, na lang wachten is het zover, helaas komen ze op een woensdag (12 mei) als support voor W.A.S.P., in de Effenaar in Eindhoven. Grootste bezwaar voor mij is dat het een woensdag is, ik ga natuurlijk wel proberen te komen, maar of het gaat lukken...

NP: Blind Guardian - Mirror Mirror (Live)


een woensdag? verdomme
slechter kan dat niet uitkomen
Shred!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-04-2004 20:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik luister nu voor het eerst Valley of the Damned en het klinkt tot nu toe wel heel oke!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-04-2004 18:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Officieel gezien is gisyeren het nieuwe album 'Sonic Firestorm' uitgekomen. Ik heb nu nog maar enkele mp3tjes van het nieuwe album (volgende week salaris), maar het klinkt weer van oudsher vet. Maar het blaast me niet zo ver weg als Valley Of The Damned. Maar fans van retestrakke power- en speedmetal moeten het gewoon checken!


Nier
Usericon van Nier
Posted 20-04-2004 19:04 by Nier Wijzig reactieProfiel van NierQuote dit bericht

blah, heb gisteren al een bestelling gedaan bij de large de volgende bestelling de nieuwe dragonforce maar bijvoegen ben benieuwd


etcetera


ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 21-04-2004 16:16 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 19:04 schreef Nier het volgende:
blah, heb gisteren al een bestelling gedaan bij de large de volgende bestelling de nieuwe dragonforce maar bijvoegen ben benieuwd


Je kan makkelijk Large effe bellen om die CD alsnog bij je bestelling te doen. Geen probleem. Ik heb hem al en hij HEEEEERSCHT!


Neona
Usericon van Neona
Posted 21-04-2004 17:13 by Neona Wijzig reactieProfiel van NeonaQuote dit bericht

dragonforce! weer zo een geweldige band


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-04-2004 19:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb net de live video van Revelations (in Japan) bekeken. Homevideo kwaliteit, amer geluid en 1 slecht camera standpunt maar oke...

die gasten rennen echt als debielen het hele podium over en door elkaar enzo. Dat beloofd wat voor 12 Mei .

Die video kun je trouwens gewoon downloaden van www.dragonforce.com


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2004 15:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

was het hier al bekend dat de tourbus laatst is gecrashed, en drummer Dave Mackintosh zijn elleboog (dacht ik) had gebroken?!

het is nog maar afwachten of hij op Wacken kan spelen met Bal Sagoth...


Bruce Banner


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-07-2004 15:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Bummer!
Damn dat valt tegen


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 09-07-2004 15:41 by Fred W Wijzig reactieProfiel van Fred WQuote dit bericht

Dragonforce is geweldig! Vooral het nummer Black Winter Nights vind ik erg goed!


Way too gay!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-07-2004 17:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Mn favo! Als ik me kut voel hoef ik alleen maar dat nummer op te zetten, en dan kan ik de hele wereld aan


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-07-2004 19:27 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 9 juli 2004 15:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
was het hier al bekend dat de tourbus laatst is gecrashed, en drummer Dave Mackintosh zijn elleboog (dacht ik) had gebroken?!

het is nog maar afwachten of hij op Wacken kan spelen met Bal Sagoth...


Ik geloof dat het allemal nog wel meeviel trouwens. Hij zat zich laatst te beraden over of hij nou een electronisch of akoustisch drumstel an zou schaffen (het werd uiteindelijk een compromis, electronisch met akousische cymbalen). Maarre, zit die gast nog in Bal Sagoth dan?

Lijkt me in ieder geval cool om ze op Wacken te zien 8)

NP: Sabbat - I For An Eye


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-07-2004 12:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 19:27 schreef Pil het volgende:
Maarre, zit die gast nog in Bal Sagoth dan?




Ik heb begrepen dat ie niet meer bij bal sagoth zit,maar ben niet 100% zeker..


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-07-2004 17:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 juli 2004 19:27 schreef Pil het volgende:
Maarre, zit die gast nog in Bal Sagoth dan?




niet meer, maar hij zei dat hij de laatste gig (Wacken dus) nog zou doen ===>


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2004 17:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 15:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
was het hier al bekend dat de tourbus laatst is gecrashed, en drummer Dave Mackintosh zijn elleboog (dacht ik) had gebroken?!

het is nog maar afwachten of hij op Wacken kan spelen met Bal Sagoth...


Jammer dat hij niet gelijk als Cliff Burton eindigde(al zou dit teveel eer geweest zijn). Wat een waardeloze band is dit zeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2004 23:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Godverdomme. Ik heb het net nog een kans gegund en die nummers van hun site beluisterd. Wat een hyperactief, zenuwachtig, zielloos, ongeïnspireerd gepingel is dit zeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-07-2004 23:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 23:06 schreef Chelman het volgende:
Godverdomme. Ik heb het net nog een kans gegund en die nummers van hun site beluisterd. Wat een hyperactief, zenuwachtig, zielloos, ongeïnspireerd gepingel is dit zeg.



hahaha, ja het gaat alle kanten op, maar niet de goede. Ik pas er ook voor


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-07-2004 23:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hmm, dat nummer van die site ben ik nu aan het beluisteren. 't begin is erg maiden. Daarna denk ik aan cob. Die zang is niet m'n ding. Eigenlijk het hele nummer niet.


Oud Vuil.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-07-2004 17:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 juli 2004 17:52 schreef Chelman het volgende:
Jammer dat hij niet gelijk als Cliff Burton eindigde(al zou dit teveel eer geweest zijn). Wat een waardeloze band is dit zeg.


dus dan moet hij maar meteen dood?? WAt een geweldige redenatie van je... doet me denken aan mijn motto:

"Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg"



dikke kus, Lain


Bruce Banner


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-07-2004 17:23 by Immortella Profiel van ImmortellaQuote dit bericht

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 14-07-2004 17:33]


..."Hate can only create more hate"...


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 14-07-2004 21:44 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

het is idd wel erg actief, maar vind dat hier wel positief, hakt er lekker in

Maar het is zeker niks als je niet van Powermetalll houd lekkere standaard koortjes erin e.d

[Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 14-07-2004 21:45]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-07-2004 17:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

het gaat al beter met Dave z'n arm!

quote:
"my arm is fine now thanks,gonna kick some ass in sweden!!!!!"



mooi zo! Bal Sagoth kan dus gewoon spelen op Wacken, en Dragonforce kan heerschend doorheerschen


Bruce Banner


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 27-07-2005 23:08 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

dit wordt genieten op wacken!

luister het weer en kom al helemaal in de stemming


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-07-2005 14:41 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 23:06 schreef Chelman het volgende:
Wat een hyperactief, zenuwachtig, zielloos, ongeïnspireerd gepingel is dit zeg.



tja, zeg dan niks en zet iets anders op


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 19-10-2005 16:20 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Ik ben niet zo weg van Power Metal, maar deze heren vind ik toch wel gaaf.

Heeft iemand al iets van het nieuwe album gehoord? Naar mijn mening beter dan Sonic Firestorm


heavy metal is the law


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen