![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik luister nu voor het eerst Valley of the Damned en het klinkt tot nu toe wel heel oke! ![]() ![]() |
|
Officieel gezien is gisyeren het nieuwe album 'Sonic Firestorm' uitgekomen. Ik heb nu nog maar enkele mp3tjes van het nieuwe album (volgende week salaris), maar het klinkt weer van oudsher vet. Maar het blaast me niet zo ver weg als Valley Of The Damned. Maar fans van retestrakke power- en speedmetal moeten het gewoon checken! ![]() |
|
blah, heb gisteren al een bestelling gedaan bij de large ![]() ![]() ![]() etcetera ![]() |
|
quote: Je kan makkelijk Large effe bellen om die CD alsnog bij je bestelling te doen. Geen probleem. Ik heb hem al en hij HEEEEERSCHT! ![]() ![]() |
|
dragonforce! weer zo een geweldige band ![]() ![]() |
|
Ik heb net de live video van Revelations (in Japan) bekeken. Homevideo kwaliteit, amer geluid en 1 slecht camera standpunt maar oke... die gasten rennen echt als debielen het hele podium over en door elkaar enzo. Dat beloofd wat voor 12 Mei ![]() Die video kun je trouwens gewoon downloaden van www.dragonforce.com ![]() |
|
was het hier al bekend dat de tourbus laatst is gecrashed, en drummer Dave Mackintosh zijn elleboog (dacht ik) had gebroken?! ![]() ![]() het is nog maar afwachten of hij op Wacken kan spelen met Bal Sagoth... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Bummer! Damn dat valt tegen ![]() |
|
Dragonforce is geweldig! Vooral het nummer Black Winter Nights vind ik erg goed! ![]() Way too gay! ![]() |
|
Mn favo! Als ik me kut voel hoef ik alleen maar dat nummer op te zetten, en dan kan ik de hele wereld aan ![]() ![]() |
|
quote: Ik geloof dat het allemal nog wel meeviel trouwens. Hij zat zich laatst te beraden over of hij nou een electronisch of akoustisch drumstel an zou schaffen (het werd uiteindelijk een compromis, electronisch met akousische cymbalen). Maarre, zit die gast nog in Bal Sagoth dan? Lijkt me in ieder geval cool om ze op Wacken te zien 8) NP: Sabbat - I For An Eye For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: Ik heb begrepen dat ie niet meer bij bal sagoth zit,maar ben niet 100% zeker.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: niet meer, maar hij zei dat hij de laatste gig (Wacken dus) nog zou doen ===> ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Jammer dat hij niet gelijk als Cliff Burton eindigde(al zou dit teveel eer geweest zijn). Wat een waardeloze band is dit zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Godverdomme. Ik heb het net nog een kans gegund en die nummers van hun site beluisterd. Wat een hyperactief, zenuwachtig, zielloos, ongeïnspireerd gepingel is dit zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: hahaha, ja het gaat alle kanten op, maar niet de goede. Ik pas er ook voor "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Hmm, dat nummer van die site ben ik nu aan het beluisteren. 't begin is erg maiden. Daarna denk ik aan cob. Die zang is niet m'n ding. Eigenlijk het hele nummer niet. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: dus dan moet hij maar meteen dood?? WAt een geweldige redenatie van je... doet me denken aan mijn motto: "Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg" ![]() dikke kus, Lain ![]() Bruce Banner ![]() |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 14-07-2004 17:33] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
het is idd wel erg actief, maar vind dat hier wel positief, hakt er lekker in ![]() Maar het is zeker niks als je niet van Powermetalll houd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 14-07-2004 21:45] ![]() |
|
het gaat al beter met Dave z'n arm! quote: mooi zo! Bal Sagoth kan dus gewoon spelen op Wacken, en Dragonforce kan heerschend doorheerschen ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
dit wordt genieten op wacken! ![]() luister het weer en kom al helemaal in de stemming ![]() ![]() |
|
quote: tja, zeg dan niks en zet iets anders op ![]() |
|
Ik ben niet zo weg van Power Metal, maar deze heren vind ik toch wel gaaf. Heeft iemand al iets van het nieuwe album gehoord? Naar mijn mening beter dan Sonic Firestorm ![]() heavy metal is the law ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |