![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, M. komt er wel. Weg met die boze muziek! ![]() |
|
M. moet snel an de vrouw, anders verliezen we er weer één aan de gayheid. ![]() |
|
Ik durf het Hammerfall topic nog niet te bekijken, misschien zostraks ![]() |
|
Toque aan en klikken! ![]() |
|
quote: Zondag naar Amsterdam dan maar? ![]() |
|
Heeey Rajackar, wil je soms naar Dragonforce in Amsterdam? ![]() ![]() |
|
Nee hij willen daten met M.! ![]() |
|
![]() Edit: Ik bedoelde niet díe morgenster, lol. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-10-2006 13:07] ![]() |
|
quote: Hoe kom je dr bij? ![]() ![]() |
|
quote: HARDCORE WITH THE GUN111 Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Aardige band. Ik moet er niet te veel van achter elkaar horen. Het gitaarwerk vind ik overschat. Ze spelen gewoon een aantal arpeggio's met wat extra noten erin gehamerd, en dan snel. Bovendien zijn ze vrij slordig. Op dat mierengeneuk na dan, heb ik er niks op aan te merken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shroom op 20-10-2006 21:50] Men who scratch ass should not bite fingernails. ![]() |
|
wat vinden jullie van lost souls in endless time? het bonus nummer van inhuman rampage ik vind dat ie veel lijkt op fury of the storm vooral het refrein maar dan de lyrics veranderd ??? my spirit will go on ![]() |
|
het lijkt toch allemaal op elkaar? ![]() Je moeder. ![]() |
|
af en toe wel maar ik vind het niet storend inhuman rampage is de beste tot nu toe met nummers die wel verschillend zijn vind my spirit will go on ![]() |
|
quote: Dit oordeel blijft overeind! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Wij schoppen ook weer een topic omhoog? ![]() |
|
quote: Ahahaha dit is vet man. DAY AFTER DAY THIS MISERY MUST GO OOOOONNN ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Miss ga ik er wel heen op FOR.. Maar dan moet ik wel 2 dagen aangezien DT apart op zondag komt.. ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=b5MAMafaPJo Tja dat je die snelheden niet vlekkeloos live kan spelen is te begrijpen, maar dit klinkt toch wel erg beroerd. ![]() |
|
Dat klinkt helemaal nergens naar inderdaad ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Damn wat horrible gespeelt ![]() ![]() |
|
In de Oosterpoort vond ik ze toen wel te doen, maar dit klinkt echt nergens naar man, ernstig. ![]() |
|
quote: +1... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |