IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Dragonforce Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2007 20:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Soms, heel soms, begin ik het vette van het totaal over-the-top zijn enigszins te waarderen. Maar dan blijken hun nummers nog steeds 3 uur te lang te duren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-11-2007 20:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nee, ik kan het wel waarderen.

Sowieso ben ik wel van de wooohooohooo-muziek.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2007 20:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:29 schreef Schaep het volgende:
Nee, ik kan het wel waarderen.

Sowieso ben ik wel van de wooohooohooo-muziek.
Zelfs dan snap ik niet dat je het waardeert, er zit veeeeeel te veel herhaling/uitsponning in; "Is dit nummer nou nog niet klaar, GODDAMMIT?!?". Verschrikkelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-11-2007 20:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:33 schreef ZelThoR het volgende:
Zelfs dan snap ik niet dat je het waardeert, er zit veeeeeel te veel herhaling/uitsponning in; "Is dit nummer nou nog niet klaar, GODDAMMIT?!?". Verschrikkelijk.


Tja, veel herhaling hoor ik bij vrijwel alle soorten muziek, alleen de ene herhaling vind ik irritanter dan de andere.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-11-2007 20:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:33 schreef ZelThoR het volgende:
Zelfs dan snap ik niet dat je het waardeert, er zit veeeeeel te veel herhaling/uitsponning in; "Is dit nummer nou nog niet klaar, GODDAMMIT?!?". Verschrikkelijk.

Dat is juist het vette ervan


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2007 20:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:35 schreef Schaep het volgende:
Tja, veel herhaling hoor ik bij vrijwel alle soorten muziek, alleen de ene herhaling vind ik irritanter dan de andere.

En deze is zwaar irritant, want niet functioneel. Net als St. Anger... Wel een steeds vaker voorkomende ziekte bij grote bands.
quote:
Op 20 november 2007 20:37 schreef M. het volgende:
Dat is juist het vette ervan

Onbegrijpelijk.

't is dat je Enslaved gaaf vindt, anders had ik je postnataal geaborteerd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-11-2007 20:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:42 schreef ZelThoR het volgende:
En deze is zwaar irritant, want niet functioneel. Net als St. Anger... Wel een steeds vaker voorkomende ziekte bij grote bands.


Haha, ik vind het wel pakkend en dus functioneel. Gewoon een verschil van smaak denk ik hoor.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2007 20:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:44 schreef Schaep het volgende:
Haha, ik vind het wel pakkend en dus functioneel. Gewoon een verschil van smaak denk ik hoor.

Inderdaad een verschil tussen mijn goede en jouw slechte smaak


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-11-2007 20:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

O o o dus voor meneer Zelthor moet alles weer functioneel zijn. Nou koning klusjesman, VOOR MIJ NIET!!!!! Hehe.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2007 20:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 20:45 schreef M. het volgende:
O o o dus voor meneer Zelthor moet alles weer functioneel zijn. Nou koning klusjesman, VOOR MIJ NIET!!!!! Hehe.

Functioneel is een ongelukkig rationeel klinkende term, maar je begrijp wat ik bedoel

'k mot er gewoan een hard'n van kriegen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 20-11-2007 22:16 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Pff. zoveel herhaling zit er nou ook weer niet in. De meeste tijd zit em in de solo's en daarbij kun je nauwelijks van herhaling spreken


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-11-2007 0:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2007 22:16 schreef rajackar het volgende:
Pff. zoveel herhaling zit er nou ook weer niet in. De meeste tijd zit em in de solo's en daarbij kun je nauwelijks van herhaling spreken

Tsk, de solo's zijn JUIST de verderfelijke uitgesponnenheid waar ik het over had Je maakt het niet beter zo!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2007 0:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dragonforce, het zou verbooooden moeten worden. Wat een kutband zeg. Alleen de drummer vinnik wel vet.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-11-2007 0:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 0:14 schreef Snaack het volgende:
Dragonforce, het zou verbooooden moeten worden. Wat een kutband zeg. Alleen de drummer vinnik wel vet.

Hehe, heb ze een keer op Wacken gezien. Wat een gayband inderdaad.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-11-2007 0:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Volgens mij is het ook niet echt een band die veel mensen 'wel aardig' vinden, of wel?

Gaaf en kut zijn de opties.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2007 0:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Yeap, net als Manowar


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-11-2007 0:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Geniale band.

De Dragonforce cover van The Neverending Story is trouwens ook niet mis.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2007 0:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Da's Dragonland, (sch)aap.


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-11-2007 0:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ah, vandaar dat ik hem niet meer kon vinden.

Ach, het was alweer meer dan een jaar geleden dat ik hem voor het laatst had gehoord had en nu ik hem weer hoor zie ik het verband wel.

http://www.youtube.com/watch?v=Jh7ZLXMXVw0


mascha
Usericon van mascha
Posted 21-11-2007 8:11 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Herman speelt steeds hetzelfde


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 21-11-2007 10:29 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 21 november 2007 0:17 schreef Schaep het volgende:
Volgens mij is het ook niet echt een band die veel mensen 'wel aardig' vinden, of wel?

Gaaf en kut zijn de opties.

Ik vind het wel aardig?
@Snaack: evenals Manowar



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2007 10:31 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 0:17 schreef Schaep het volgende:
Volgens mij is het ook niet echt een band die veel mensen 'wel aardig' vinden, of wel?

Gaaf en kut zijn de opties.


Nee, ik vind 't wel aardig. Gewoon omdat 't soms leuk is om foute powermetal te luisteren met geniale lyrics, maar omdat het snel verveelt omdat alles hetzelfde klinkt is het ook weer niet speciaal. Wel aardig dus .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-11-2007 10:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Op Opeth na, vind ik wel de meest verschrikkelijke band ooit. Helaasch is zo dat ik het redelijk vaak voorbij hoor komen. Ik kan er echt niet naar luisteren. Tenen krommend zelfs. Het gepriegel, het gebruik van TE VEEl toetsen, de irritante niets zeggende solo's, de verschrikkelijke zang.. moet ik nog ff doorgaan met holle argumenten?
Ik krijg bij de eerste tonen al een soort zenuwachtig opgejaagd gevoel van deze muziek en daarom moet het verbannen worden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-11-2007 13:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 0:39 schreef Schaep het volgende:
Ah, vandaar dat ik hem niet meer kon vinden.

Ach, het was alweer meer dan een jaar geleden dat ik hem voor het laatst had gehoord had en nu ik hem weer hoor zie ik het verband wel.

http://www.youtube.com/watch?v=Jh7ZLXMXVw0
Ok, foute muziek of niet, smaken verschillen. Maar ben ik nou de enige die kromme tenen krijgt van deze vals ingezongen cover? Die kerel zit er gewoon meerdere malen pijnlijk naast te zingen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-07-2008 19:20 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Die nieuwe plaat, Ultra Beatdown, staat inmiddels ook op het internet en ik heb 'em al even beluisterd. Niks nieuws onder de zon, gewoon Dragonforce.
Ultiem gay, maar ergens toch ook wel weer gaaf
(vooral te danken aan die snelheden)


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen