|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
binnenkort een kaart halen voor de Melkweg! |
|
http://clips.interia.pl/index.html?id=14296 wie kan kijken tot het einde [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-05-2006 12:39] signature |
|
Ikke. Minsten 25 keer gedaan dit jaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Laatst hiernaar proberen te luisteren. Wat een verschrikking. |
|
Ik ook, op m'n nieuwe speakers. Ik vond het leuk! Die laatste plaat dan. Maakt dit mij schandknaap deluxe? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-08-2006 19:08] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
jij bent erevoorzitter geworden van de bvba schandknaap eternal ennu, ik vind het ook leuk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-08-2006 19:50] signature |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: quote: Maar ik weet niet of de plaat waarop jij doelde voor of na mijn post uitkwam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
http://www.youtube.com/watch?v=qtUiQJc7ZMI&mode=related&search= Herman, die de spelletjes-effecten (o.a. Pacman) voordoet op z'n gitaar. Leuk om te zien ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Geen idee hehe. Ik zit nu ook weer "Inhuman Rampage" te luisteren, man man geweldig! Het werk daarvoor vind ik overigens nog steeds niet te pruimen, die laatste is echter ZO over-the-top, krankzinnig goed gespeeld en bruut geproduceerd dat het weer behoorljk gaat heersen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
dragoonforce is gewoon een echte topband stevige speedmetal vooral hun drummer is helemaal geweldig 22 oktober ga ik er heen wordt een stevige metal avond |
|
Ik ga de 21e in de Oosterpoort! |
|
Hele goede band, alleen lijken de drumpartijen in elk nummer hetzelfde te zijn en voor de rest verschillen de gitaarpartijen ook niet al te veel. Maar de band heerscht gewoon |
|
Misschien ga ik de 21e ook nog wel even een kijkje nemen. Sommige nummers vind ik echt fantastisch, zelfs op Sonic Firestorm heb ik één leuk nummer kunnen ontdekken (My spirit will go on). Jammergenoeg zijn er ook genoeg nummers die mij alleen maar triest maken. Ik ben benieuwd wat de 21e biedt, als ik tenminste niet afgetuigd ben de avond daarvoor bij Slayer. |
|
Ik vind ze ook geweldig en ga de 22e in Amsterdam zeker genieten! |
|
zekr wel mooi lekker snel klinkt leuk soort folk metal jah RoyY I enter, you're screaming, 1 shot, you're bleeding, death silence.. |
|
Folk... nee. Gewoon Power. |
|
Waar jij folk toch vandaan haalt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gaan er mensen nou nog in amsterdam zondag? |
|
quote:Niet gedaan, maar kan me wel goed vinden in dat hyperactieve dr van hehe. |
|
Niets voor mij. Lijkt wel een doorgespoelde anime-serie intro. zo kan ie wel weer |
|
ik heb morgen in groningen een gitaar masterclass van dragonforce!!! lekker puh |
|
HIDDUUU! Jij ook weer hier? |
|
Vandaag het kaartje! Ik zet mijn morgenster vast in de olie. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-10-2006 12:58] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |