|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha |
|
quote: quote: Bah. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Betekent dit dat het weer toegestaan is om in allerhande topics van bands die je niet leuk vind te gaan lopen rondtrollen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik vind van wel |
|
quote: Nee, trollen mag niet. Een keer zeggen dat je een band niks vindt mag wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Betekent dit dat je mening geven trollen is? Ja hoor... |
|
quote: Serieus? Sinds wanneer is dat weer toegestaan dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wel, als het offtopic is en een negatieve mening over een band wordt hier als offtopic gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Keer op keer zeiken op een band om lui het bloed onder de nagels vandaan te halen is trollen, in ieder geval. edit: ongefundeerd zeiken ook Nu weer ontopic, verdere discussie hierover mag je doorzetten in het lultopic. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-04-2012 12:18] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Village People bij mij, Maarten, Village People, NIET Spandau Ballet Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kijk, daar heb je het al he. Dit wel, en dat niet, en diegene die er anders over denkt mag op het matje komen. Hier wordt met twee maten gemeten. De maten van de Haat. In 2012 krijg ik een pittig gesprek, in 2017 word ik in een kamp gestopt. Iig kijk ik uit naar het nieuwe Dragonforce album! Jammer dat ik zelf weg ben als ze NL aandoen, ik had het wel een keer willen zien. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die nieuwe is echt wel erg lekker zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Spelen ze nog altijd op trampoline's? |
|
Ik blijf erbij dat het hoogst opmerkelijk vind dat we nergens kunnen zien hoe de gitaren worden ingespeeld, maar wel alle instrumenten. |
|
quote: Heb je ze wel eens live gehoord? Daarom. |
|
Is dit het coming-out topic? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Zo. Dat was GENIAAL, in de Melkweg!! En jullie mogen best "gayniaal" of zo zeggen hoor, of wat je dan ook in gedachten had, dat maakt me verder helemaal niets uit. Topavond! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Trampolines? |
|
Helaas! Dat zou het dan helemaal gecomplementeerd hebben. Wel veel gespring en gelik en gepriegel enzo. Ik kreeg precies waar ik voor kwam, op het onstage huwelijksaanzoek na dan. Hahaha! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
.... doet me denken aan Gloryhammer signature |
|
Beetje te jolig weer. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Goede muzikanten, ik waardeer wat ze doen, maar het is niet voor mij When your people matter, menstrual health matters |
|
Hier zit wel een goed nummer in, maar dit is het niet. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |