![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mier, toch hoop ik dat je veel plezier van je kaartje zult hebben (tis je gegund) maar dan zal wel goed komen want SX is geweldig... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik baal er nog steeds van dat SymX vorig jaar op Graspop heeft afgezegd.. Dus er valt wat in te halen over 3 weken ![]() ![]() |
|
quote: idd, dat was jammer!!! ![]() |
|
quote: ja idd, want ze zouden al een keer eerder in 013 komen en nog eens op Bang Your Head/Wacken en Graspop, dus eigenlijk 3x balen....maar nu hoop ik toch dat t doorgaat vanwege al die toestanden in amerika en voor straks met al die festivals enzo.... ![]() |
|
quote:Denk maar zo: in een zaal is het vaak veel beter! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: das is zo waar als een waartje ![]() ![]() |
|
Bonnie gaat ook ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe ik had ook een kaartje aan mn vriend gegeven voor zn verjaardag. Ik moet nu kiezen tussen gratis 3 dagen Londen (ivm werk) of naar het concert gaan. Ik weet het niet ![]() ![]() |
|
Er spelen geloof ik 3 bands op die avond, maar wat was de naam van die eerste band ook al weer????? Boeie.... ![]() ![]() |
|
oowwww ik wordt zo ![]() ![]() ![]() |
|
Volgens Aardschok komt Thunderstone. ![]() |
|
quote: oooh die.... ![]() ![]() |
|
thunderstone is een beetje een stratovarius kloon. Klonk wel ok op wacken vorig jaar. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ik ga dus niet hehe heb geen kart dus ga ik ook maar niet ![]() ![]() |
|
quote: Maaruh.. in antwerpen hebben ze misschien nog wel kaartjes cummie!!! ![]() |
|
Hmm ja idd.......... och ik zie ze nog wel een keertje muahahha ![]() *hips* ![]() |
|
Het was toch al lang bekend dat Thunderstone kwam ik vind het wel mooi klinken Wasted Years is een mooi nummer. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! ![]() |
|
Ik ben er ook.... helemaal vanuit dedemsvaart = andere kant van NL... maar ik ben er ook... ![]() - Murdering Monk - Mirandarijntje - Mies (+ Morning + 2 man) - Vampie - Lord Morgoth - Lady Rose - Bintmeister - Helmet - Bonnie - Shadow Builder - Judge M. - Sar'Goth the Warlock - Triple-Dan - Humanator - Vintersorg - The mighty reaper - Ratje (+10 man) - ZeroTheHero Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Nog iets meer dan 2 weken en dan is t zover ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Morning heeft geen kaartje => uitverkocht ![]() ![]() |
|
cummie ook niet, ai ![]() |
|
quote: nee, heeft ook geen kaartje... ![]() |
|
idd ja hehe ![]() |
|
In Antwerpen is 't nog niet uitverkocht.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |