|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Als alle mensen die over strato lopen te zeuren dan mooi aan de bar gaan zitten de laatste twee uur heb ik mooi de ruimte om een beetje fatsoenlijk te headbangen Life doesn't get much better than this! |
|
Voor eenieder die het iets kan schelen: Ik zal ergens in de voorste linies staan, het SHADOWBREED (only shadows remain) shirt trots dragend. iedereen die gaat: Bruce Banner |
|
Tot morgen allemaal . niet dat iemand de behoefte heeft om een n00b te ontmoeten maar toch, als je me zoekt, probeer dan ff in de omgeving van Vampie Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Ik zal ook wel ergens vooraan staan denk ik. Voor de geinteresseerden, ik denk dat ik een zwart shirt aantrek. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik heb normaal ook een hekel aan die "Rowwen Heze met distortion"-bandjes, maar Stratovarius kickt echt ass. Een jaar of twee terug gezien in 013. Had ze nog nooit gezien, maar werd zowat weggeblazen. Zelden zo'n professionele show gezien met het beste geluid in 013 wat ik ooit heb meegemaakt (en ik ben Tilbo dus kom er vaak!). Persoonlijk boeit SymX me minder. Goede muzikanten (vooral Russell!), maar dat neoklassieke Yngwie-gedoe vind ik nog fouter dan Stratovarius. Om over de songteksten maar te zwijgen. Die gaan net zo hard over legenden etc. Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind dat SymX qua "fout zijn" zeker niet onder doet voor Stratovarius.. Maar goed, ik zal van beide toch genieten. (En ik sta op de gastenlijst dus ik zal me nooit afgezet voelen ) "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: joh! maar goed, ik ga daar gewoon een toershirt van Stratovarius kopen en proberen lekker vooraan te staan. En voor mn diehard fans (hahahahaha) voordta ik een tshirt had gekocht doe ik wel een Amon Amarth LS aan Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Is het een idee om allemaal ZM op je pols te schrijven? zijn we fijn zo herkenbaar als saddam hoessein in een snackbar (check "Lollig") Bruce Banner |
|
mogen n00bs ook meedoen Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Sure Bruce Banner |
|
*zucht* Okay okay, ik trek m'n ZM shirt wel aan, dat valt allicht beter op I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jeeej!!!!!!!!! (pakt een flesje multivit) Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Mensen, misschien zijn die tijden wel fake, en trappen we er met z'n allen wel in Ik kan gewoon nie voorstellen dat SX maar een half uur speelt, da bestaat gewoon niet!!!!! |
|
ZM op mijn pols schrijven... Neh, daar doe ik niet aan, je herkent me buiten wel, ik ben ongetwijfeld de enige met een witte winterjas Life doesn't get much better than this! |
|
Over een uurtje vertrek ik naar Tilburg [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 29-03-2003 12:23] |
|
quote:Jeuz, waar moet jij in godsnaam helemaal vandaan komen dan? Ik denk dat wij zo tussen zes en zeven richting 013 vertrekken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik kom vanuit LImburg, maar moet eerst nog naar Roermond... |
|
quote:Ah, met tussenstops gaat 't inderdaad langer duren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
vanavond http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Tegen half vijf willen we dan naar Tilburg gaan, dan zijn we om 6 uur daar. |
|
t begint ook al om 19.00 das vroeg... we vertrekken rond zessen... |
|
quote:Dan zijn we ook vroeg dronken |
|
Uhm ja dat heb je he, als 3 bands een complete set spelen! :D Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Je maakt mij niet wijs dat Symphony X in dat miezerige halve uurtje een complete set weggezet krijgt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Volgens mij spelen ze langer hoor. (en zet je icq eens aan!) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 29-03-2003 13:46] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |