|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Lain gaat zeker heen!! dat wordt de 1e van 3x dit jaar (Waldrock+ Wacken) StratovAAAAAAAAAAAAAAAAArius!!!! Bruce Banner |
|
Het concert van Stratovarius + Symphony X (op 29 maart in The Choice) is landelijk uitverkocht. Slechts VIER kaarten (stand 5/03) bij 013 boxoffice verkrijgbaar (ma t/m za, 10.00 - 18.30 uur). en ik ff blij dat ik een kaartje heb! |
|
EN DAN ZUL JE ZIEN DAT WEGENS DE KUT OORLOG IN IRAK, DIT OPTREDEN WORDT AFGELAST |
|
quote:Hmmm, dan gooien we het geld dat iedereen terugkrijgt op een hoop en een iemand gaat met een sluipschuttersgeweer naar Washington om die Bush te vertellen dat we het er niet mee eens zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: |
|
Damn, trekt een vriend zich terug waarmee ik dus zou gaan. Moet ik helemaal alleen dat klere eind naar de 013 Maar ik ga wel Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Ha, dan bouwen we zelf wel een feestje Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
kwam ik weken geleden bij het postkantoor was het fokking uitverkocht "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Is goed, neem jij dan spijkers mee dan zorg ik voor de hamer |
|
Vervoer gevraagd!!! iemand?? kom uit groningen, 2 personen. iemand die tussen groningen en tilburg woont?? Bruce Banner |
|
quote:Toen was het nog helemaal niet uitverkocht I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nog 1 week wachten en dan is t zo ver Dat wordt een feestje |
|
hehe kheb me kaartje |
|
Vervoer nog steeds gevraagd!!!! help mij, O ZM'ers vanuit groningen, of ergens op de route naar tilburg. mailadres staat in mn profiel bvd Bruce Banner |
|
Ik denk dat er weinig mensen zullen zijn die dat pokk end gaan rijden.Wat denk je van de trein? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ja dat kan, maar dan mis ik het laatste half uur denk ik, als ik de laatste trein terug wil halen Bruce Banner |
|
Ik weet het heel irritant..in Brabant is het nachtnet ver te zoeken Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
moet helaas dan maar... kga wel voor de herkansing op waldrock en wacken Bruce Banner |
|
quote: 't gaat heerschen Life doesn't get much better than this! |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: klopt Life doesn't get much better than this! |
|
ha kerel |
|
heb dr echt enorm veel zin in! Jammer dat SOnata Arctica niet bij de lineup zit, zou helemaal top zijn geweest! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Begin je nou weer? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |