|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
KAN 1 KAART REGELEN !!!! interesse ? iemand? (normale prijs ) Bruce Banner |
|
quote: NEEN! hij had er 2 nodig geloof ik Bruce Banner |
|
quote: Gaat die Strato fan nog eisen stellen ook... *schudt zijn hoofd* Maar ja, het had gekund. |
|
quote: ja idd. Bruce Banner |
|
Verdomme, niemand die ik ken wil met me ze vinden het allemaal debiele bands of het kost te duur terwijl ik nogal twee kaartjes heb en wie mee gaat krijgt gratis dat andere kaartje.... Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote: gothverdegothver... waarom zei je dat niet VOORDAT ik mijn kaartje kocht? Bruce Banner |
|
quote: Hahaha, ja het was vandaag pas bekend vierde die ik gevraagd ging ook niet.(eigenlijk is het helemaal niet grappig het is zwaar klote dat ik waarschijnlijk symphony x ga missen). Dus iedereen die bij het Station van Zwolle opstapt zonder kaartje wil ik wel samen mee reizen. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote: Niet debiel, gewoon niet echt mijn smaak. |
|
Ja bram maar ik wist bijna wel zeker dat jij toch niet meeging. Dat word kwam er zomaar uit in een wanhopige bui want zaterdag is en ik heb twee kaartjes dus 30 euro en ik wil lomp graag heen en ik weet nog niemand. Wil Sander of Fabian niet mee.... Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Stomme vraag, maar als je het graag wil zien ga je toch gewoon in je eentje? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Misschien wel, ik denk dat Sander eerder mee zou gaan dan Fabian, bel hem maar eens op zou ik zeggen. |
|
quote: ik ga zowieso, MET kaartje. vanaf groningen, kom dus via zwolle Bruce Banner |
|
Ik verkoop mijn kaartje. Ga het niet halen. Interesse? Mail me dan vandaag nog, dan kan ik het kaartje morgen opsturen en heb je 'm zaterdag-ochtend. Als je in de buurt van Leiden woont kunnen we ook ergens afspreken. redelijk@xs4all.nl |
|
Hmpf... de joker die dit tijdschema bedacht heeft mogen ze ook ontslaan wat mij betreft 19.00 - 19.30 Thunderstone 19.50 - 20.20 Symphony X 20.40 - 22.30 Stratovarius Maar een half uur Symphony X... da's nogal mager in verhouding tot bijna twee uur Stratovarius. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
da's precies de reden dat ik niet ga, een half uur, nou ja zeg, ik vind SX veel interessanter dan stratovagina .... |
|
quote: precies... veeeeeel interessanter dat die happy metal, ik schrik er zelfs een beetje van..... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 27-03-2003 18:48] |
|
Gelukkig vind ik strato stukken leuker dan sx Life doesn't get much better than this! |
|
Ja maar ik niet!Een half uurtje...grmbl! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
tssssss, das ook nie liev van ze.... Blinded by Fear of Life... |
|
Juist wel! Thunderstone is zowieso een totale strato kloon (zij het minder goed) dus die hadden ze helemaal wel mogen schrappen. Konden iig niet echt overtuigen op wacken. Symphony X, mja, ik zal ze het voordeel van de twijfel geven live (in de zaal is ook wel een bar ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Daar zal ik dan ook veel te vinden zijn Zondag speelt trouwens Sectarian in de Batcave van 013. Gaat daar nog iemand heen? |
|
Wel mijn smaak maar geen tijd @Lain .. Als je d'r nou eerder mee was gekomen..domme elf |
|
Tering... maar een half uurtje SymX... en ik kijk er al zo lang naar uit die band eens een keer te zien... Hoe gaan ze in jezusnaam die 6 geniale albums in dat half uurtje proppen.. |
|
quote:Zullen we gaan klagen bij 013? Ik ga eigenlijk ook voornamelijk voor Symphony X.. maar op deze manier is het in plaats van een 'special guest' meer een weggestopt voorprogramma I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |