|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker was het gezellig gisteren. We gaan vandaag gewoon verder |
|
Symphony is was zeker erg goed en speelde veel tekort, maar of ze nou veel beter waren? Vind van niet |
|
GAAAFFFFFFFF was het. Alleen die langzame nummers vind ik wat minder boeiend. En hij wou zo graag dat iedereen "net zoals in Zweden" dat meezong. Moeten ze misschien wat meer tekst projecteren. Was trouwens wel blij dat ik me buiten het sneeeuwgebied bevond. We hadden ook een goed uitzicht op de trappen, konden rustig bangen en lekker herrie maken. |
|
Bah..ik wilde zo ontzettend graag Arjen Lucassen een hand geven..maar ik durfde het niet te vragen... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ben echt wel benieuwd !!! k ga vanavond in Antwerpen.... mijn beste vriendin heeft gister effe een plectrum voor mij geregeld, ze had backstagepasses voor een feest er na in de 013 en toen heeft ze die voor gehaald wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
twas weer een geslaagd concert de sfeer was geweldig en het muzikale gedeelte eigenlijk ook wel |
|
Thunderstone en SX waren niks, maar daar had ik ook niks van verwacht. Strato was gewoon gaaf, hoewel ik liever wat meer uptempo nummers had gehoord, dat vind ik live wat leuker. Verder zatte mensen alom, ik voelde me zowaar erg nuchter Life doesn't get much better than this! |
|
en vrijdagnacht toch nog aan verslag gewerkt hoorde ik Je moeder. |
|
haha, met mijn zatte kop 4 a4tjes getiept ja, vol schrijffouten maar inhoudelijk perfect! en dan maar zeggen dat drank slecht voor een mens is! Life doesn't get much better than this! |
|
Je moeder. |
|
Volens mij had die zanger van Thunderstone last van zn keel. Hij liep steeds van het podium af en de zang zelf klonk ooknie helemaal helder. |
|
De hoge stukken haalde die amper ja en aangezien het hem dat op wacken wel lukte denk ik idd dat zijn stem niet helemaal in orde was. ze speelden ook wel erg kort trouwes. Naja, toch een saaie band. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Kan ik me voorstellen ja.. De beste man heeft maar 2 handen en daar moet hij zijn brood me verdienen. Hem dan 1 van die handen vragen is nogal een offer wat hij zal moeten brengen... |
|
Btw zullen ze op Graspop weer zon geweldige show geven? Hoop het wel |
|
hm, beetje late reactie maar het was vet! Ik ging in eerste intantie voor Symphony X, maar ik moet zeggen dat ik Stratovarius ook wel heel goed vond.... Blinded by Fear of Life... |
|
quote: ik wilde hem er een bijgeven juist! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Symphony X was zeer goed, jammer dat ze ze kort speelden. Stratovarius is leuk, maar bijna twee uur is wel heel erg lang... |
|
Is maar goed dat ik niet ben gegaan want voor maar een half uurtje Symphony X kom ik niet naar tilburg haha |
|
Symphony x was very good.. Die zanger heeft een stem als een klok.. Oow boy. Hij staat er alleen een beetje janetterig bij. Terwijl die van Stratovarius een niet al te mannelijk stemmetje heeft, maar er dan tenminste wel als een vent staat.. Ik vond strat trouwens goed voor de eerste drie nummers.. Daarna wilde ik dat iemand me uit mijn lijden kwam verlossen.. Damn, hoe kunnen zoveel verschillende nummers zo hetzelfde klinken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
k vond het gister in Antwerpen super !! thunderstone wat minder, symphony x was echt gaaf !!, vooral die zanger, veel contact met het publiek ook... Strato was ook geweldig , alleen het schuimkanon was wat minder wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als er mensen zijn met foto's...... PLAATSEN!!!!!!!!! |
|
Ik heb alleen een paar hele selchte, en hele vage fotos. Allemaal te donker en te vaag. Maar goed beter dan niets: |
|
Het was zaaaalig goe in Hof Ter Lo! Thunderstone was best te pruimen, behalve de keyboardspeler . Symphony X was geniaal gewoon, die gitarist speelde met zijn solo's iedereen omver en de zanger heeft echt een ongelooflijk volle en vet klinkende stem! Op een bepaald moment haalde hij zelfs twee gastjes van een jaar of 5 uit het publiek om samen airguitar te spelen. Supergrappig! Stratovarius was ook wel chique met die projector en de lichtjes, mijn avond was goed toen ze Kiss of Judas speelden! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |