|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Volgens 013 niet; zie de vorige pagina van dit topic of http://www.013web.nl I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dat zal wel gaan uitlopen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Laten we het van harte hopen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Geloof mij ik heb Symphony X nou al 3 keer gemist doordat ze een tour hebben afgezegt... IK ZAL SYMPHONY X eindelijk eens zien (en dan niet alleen maar een miezerig half uurtje!) WE WANT MORE,WE WANT MORE,WE WANT MORE,WE WANT MORE! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Zo, ik heb er wel zin in! Eerst even lekker ergens eten, en dan rond de klok van 19.00 de zaal in (Thunderhupelepup = niet boeiend) Veel plezier iedereen vanavond! |
|
Ik haak af.. Mijn PC is al de hele dag naar de klote en ik moest nog een hoop werken maken en 4 tentamens voor aankomende week voorbereiden... Morgil zal in mijn plaats gaan.... |
|
quote: ahh sorry! toch leuk dat ik nu kan gaan maar het is wel klote voor jou zeg |
|
Ik heb last minute nog een kaartje over... iemand belangstelling om dat ding tegen kostprijs (19,20 euro) over te nemen en af te halen buiten bij 013 of bij het station in Tilburg? [Dit bericht is gewijzigd door der_sheriff op 29-03-2003 17:23] |
|
Tjonge S-X speelt maar en half uur.... ben ik toch wel blij dat ik geen kartje heb |
|
half uur maar?? hopelijk morgen in hof ter loo meer !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Morgil zegt: Bahbah wat een kutdrukte!! Wij (Vampie, Helmet, Bintmeister, Lady Rose, Lord Morgoth en Basch en Morgil) konden nauwelijks iets zien, alles stond helemaal vol en nog steeds werden we om de haverklap aan de kant geduwt door mensen die dachten nog ietsje naar voren te kunnen. Toen zijn we maar in de hal gaan zitten, waar we in ieder geval de muziek nog konden horen. Symphony X heb ik wel een gedeelte gezien, ze speelden goed maar ik vind de muziek "so so". Stratovarius was wel mooi, maar daar zag ik dus niet veel van. Ze hadden een enorm scherm achter zich hangen, waarop ze hun logo en wolken enzo lieten zien, was ook mooi, maar handiger was geweest als ze zichzelf erop hadden geprojecteerd zodat wij ook wat konden zien, maar nee hoor. Alsof het nog niet genoeg was kreeg ik aanvallen door mijn medicijnen. Gelukkig hielp de crew erg goed en hebben Lord Morgoth, Lady Rose en Vampie me naar huis gebracht. Ook bedankt aan Basch voor zijn steun! En natuurlijk RdP die heel lief naar me toe is gefietst Hakkuh |
|
ja .. pils... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Stratovarius rockte echt hard!! Ze speelde echt perfect! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
hmm hoe kom ik nog snel aan 49 posts ? FF Monique lief aankijken |
|
Stratovarius HEERSCHTE ENORM gisteravond! Ik zag ze nu voor de 4e keer, maar dit was zeker de mooiste show en de beste setlist. Hoogtepunten vond ik die medley van hun oudere werk en Soul Of A Vagabond |
|
Jammer dat ze A Million Lightyears Away niet speelde . Al hun andere hits speelde ze wel, echt toppie . En dat dik 2 uur [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-03-2003 11:41] |
|
grin...leuke live cd gehoord gister.Ik heb alleen een stukje zanger kunnen ontwaren tussen de drukte.Op de gang was het gezellig met een groepje ZM-ers.Wie was trouwens die bezopen knul? Leuke avond gehad. En child of bodom...forget it..had je je mond maar moeten houden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
DAMMMMMMMMMMMMMM DAT WAS VETTE SHIT!!!!!!!!! Tering wat speelde Stratovarius geweldig!!! Super vette nummers, en zwaar lang! Symphony X was ook erg goed! Beetje tekort, maar eindigen met Of Sins And Shadows is altijd goed!!! Super avond gehad! |
|
Ik vond Symphony X helemaal te gek. Stratovagina viel helaas een beetje in het niet. |
|
Ut was toppie; SX - te kort, en hadden een kut geluid, jammer.... Strato - hebben me verrast, goed geluid, goeie show, muziek vind ik wat minder (helloween deed dit 15 jaar geleden al) maar goeie muzikanten hoor!! Kep t alleen geen 2 uur kunnen volhouden, dus wat t pilsje pakken aan de bar aan de andere kant |
|
Symph X vond ik een beetje tegenvallen, qua show en geluid. Maar wat heeft die kerel een stem zeg Strato vond ik echt een prachtige show hebben, heb het goed naar mn zin gehad! Maar wat de drukte betreft, inderdaad *zucht*, of beter gezegd van die eikeltjes die overal doorheenrausen zonder te kijken waar ze hun poten en ellebogen neerplanten |
|
Die eerste band, thunderstone ofzo, tering, waarom neemt Stratovarius die band mee, er zijn zoveel betere bands van dat kaliber die mee kunnen worden genomen op zo'n tour, damm they suck! Trouwens die act met die Elanden bij Stratovarius was zeer vermakelijk! Echt me rot gelachu!, en ik had godverdomme bijna dat drumvel dat die drummer in het publiek gooide Was gewoon erg gaaf! Waldrock whe shall see you again |
|
quote: Er was een aardige hype om deze band hoor!! |
|
Ja? nou mij een raadsel waarom, was een typische "cd-band" you know what i mean. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |