|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi usericon hehe Je moeder. |
|
Volgensmij moeten we de mensen, die ons tegen spreken ook even elimineren. Bush is alleen een pion. Het zijn die k*t republikeinen. Na Irak gaan ze Iran aanvallen, omdat de mensen van Iran zogenaamd onderdrukt worden en het bewind daar zeer islamitisch is en ze hebben natuurlijk opeens banden met Al-Queda. |
|
De speech van "My Lai" Powell is niets anders dan suggestie. Het bevat 0 bewijzen. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er in trappen. Hans Kazan heeft immers ook nog een publiek. De bekende uitgemolken leugens passeerden weer eens de revue en het enige "bewijs" dat indruk moest maken is gemakkelijk te vervalsen. Bij de uitleg van de link Irak - Al-Qaida kreeg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte. Het vorige bureau voor public relations Hill & Knowlton, die je o.a. de Koeweit couveuse-scam bracht was beter in hun vak dan de (eveneens door Koeweit gefinancierde) Rendon Group die nu aan de bak zijn. Powell gaat ten onder. Bye bye Powell. De V.S. was al niet zo geloofwaardig (zowat alles wat Washington beweert zijn leugens) maar oei dit gaat zelfs Jan met de Pet opvallen. [Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 05-02-2003 19:21] |
|
CDA: Powell had stevig verhaal Uitgegeven: 5 februari 2003 18:32 DEN HAAG - De CDA-fractie in de Tweede Kamer vindt de presentatie van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken "een stevig verhaal". Dat zei het CDA-Kamerlid Eurlings in een reactie. "Hieruit blijkt dat Irak niet alleen niet meewerkt met de inspecteurs maar dat Saddam Hussein structureel en moedwillig de kluit belazert. Irak moffelt verboden wapens weg en bedreigt wetenschappers die geacht worden met de VN-inspecteurs te praten. Dat is heel ernstig", aldus Eurlings. Hij spreekt van soms heel concreet bewijs. "Dit maakt de positie van Saddam Hussein er niet beter op. Hij heeft niet begrepen dat dit zijn laatste kans is." Eurlings wil nu het debat in de Veiligheidsraad afwachten om te zien of andere landen de wezenlijke schending door Irak van Veiligheidsraadsresolutie 1441 nu bewezen achten K*t CDA |
|
Inderdaad Eurlings valt in de categorie sub-van Aartsen. Prototype N.S.B.ers, bruinhemden van het zuiverste water. |
|
Al kloppen die "bewijzen" van Amerika, aanvallen is dom. |
|
I fully agree with that, sir. |
|
Al komt het tot een oorlog ik hoop dat er lekker veel Amerikanen sterven ook al is dat slecht voor de economie.. hmm. Tjah, moeilijke keuze |
|
quote: Waarschijnlijk ben je naar die speech gaan luisteren met de instelling dat wat Powel ook zou zeggen, je het niet zo geloven. Voor de speech was ik tegen een oorlog. Amerika heeft geen enkel recht zomaar een land aan te vallen, en Bush stelde zich arrogant genoeg op om ergernis bij menigeen op te wekken. Waarschijnlijk ook bij jou. In ieder geval bij mij. De belangrijkste reden dat ik nu geloof dat een oorlog vs Irak gerechtvaardigd is, is dat Amerika heeft bewezen dat Irak iets probeert te verbergen, en zich zo niet aan de VN resolutie 1441 houd. Maar als jij fijn blijft geloven dat de opgevangen gesprekken die ze hebben laten horen vervalst zijn. De luchtfoto's en hun interpretatie compleet uit de lucht gegrepen zijn. Amerika's "menselijke bronnen" verzonnen zijn. En het onzin is dat Saddam opdracht heeft gegeven aan wetenschappers om niet mee te werken met de inspecteurs. Dan moet je maar eens bij jezelf nagaan waarom je aan de andere kant Irak dus wel geloofd? Feit is; er zijn geen foto's van Kernbommen laten zien met grote doodskoppen erop, met Saddam die er met zijn elleboog tegen staat te leunen met een aansteker bij de lont. Had je dat verwacht dan? Wel is voor mij onomstotelijk bewezen dat Irak er alles aan doet om IETS te verbergen. En aangezien jaren geleden blijkbaar al is bewezen dat Irak toen chemische wapen projecten had lopen; is het zeer aannemlijk dat deze projecten nu zijn hervat. En dat voorspelt ON.heil. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 05-02-2003 19:34] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik denk wel dat er veel Amerikanen zullen sterven, zeker als Irak die wapens heeft zoals Amerika beweert. |
|
dood aan bush en saddam domme mensen laat ze beide afsterven dom gezeik over dat oorlog ojah ook dood aan kernwapens!! |
|
Bush is slechts een pion. Het gaat er om wie er aan de macht is. De republikeinen. En de Amerikanen zullen waarschijnlijk eerst vele raketten etc afvuren, maar zal wel moeilijk worden met mobiele labs als die er zijn. |
|
quote: Als die bewijzen kloppen, dan is Irak een fukkin gevaar voor de planeet man!? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bah bah bah! Die Powel is al net zo'n hersenloze marionet van het Amerikaanse propaganda-apparaat als Bush jr Idd bewijzen nul komma nul, alleen speculatie. Ik ben anti-amerikaans genoeg om het niet onaannemelijk te kunnen vinden dat de VS bijvoorbeeld oude satellietfoto's als bewijsmateriaal aanvoert dat de wapenfabrieken 2 dagen voor het bezoek door de inspecteurs leeg zijn gehaald. Tuurlijk, dat willen de Amerikanen ons laten geloven om een oorlog tegen Irak nog enigszins *bibber* te kunnen 'rechtvaardigen' Wat heeft die k*nk*rmongool van een Bush gedaan sinds hij president is? Zonder succes geld verkwist door achter terroristjes (ook zonder hard bewijsmateriaal trouwens) aan te zitten en de oorlog die zijn pappa begonnen is wil hij natuurlijk afmaken. Onderwijl verziekt hij ook nog even Alaska door vlakbij een natuurgebeid naar olie te gaan boren Raaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!! En zo zijn er nog tientallen voorbeelden die -de onmetelijke domheid van de doorsnee amerikaan aantonen, ze blijven hun president natuurlijk steunen -een langzame en pijnlijke dood van Bush rechtvaardigen et cetera et cetera! Waar kan ik me aanmelden om lid te worden van Al Quida? |
|
quote: Precies, ze vallen iets aan waarvan ze niet eens weten waar het is en of het eigenlijk wel bestaat. |
|
quote: Je hebt je eigen betoog goed om zeep geholpen door maar meteen op te schrijven dat je niet neutraal tegen de zaken aankijkt. NEXT. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
quote: Net zo succesvol oorlogje spelen als ze de terroristen in Afghanistan hebben bestreden natuurlijk BLijf maar geld verkwisten (1 fukking miljard per DAG).. Over de onschuldige slachtoffers die er ongetwijfels zullen vallen nog maar niet te spreken.. |
|
quote: Is er iemand die dat wel doet dan? Nee.. "Next" 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dat is inderdaad ook nog een probleem voor Amerika, er zullen door die oorlog tegen het terrorisme alleen maar meer terroristen bijkomen doordat steeds mensen zich bedreigt zullen voelen door Amerika. |
|
Ik heb gehoord van een Amerikaan die ik via internet ken, dat als met Irak in oorlog gaan, dat ze dienstplicht gaan invoeren!! !! |
|
quote: En dat ... geloof je wel? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heb speech niet gezien... moest werken. Denk niet dat ik erg veel gemist heb, zal wel een hoop Amerikaanse oorlogs propaganda geweest zijn.... Het moge duidelijk zijn dat ik vind dat Amerika niet mag aanvallen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ja Claw Hier alle punten van de heer Powel http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/2728545.stm Wel in het Engels. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |