![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Vanaf vandaag tot volgend weekend op vakantie in Røros. Onderweg wat plaatjes van de omgeving geschoten. Niet helemaal scherp ivm het nemen van de pics uit een auto. ![]() ![]() ![]() ![]() Røros staat op de wereld erfgoed lijst. Ben benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 15-02-2009 19:57] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Wij moeten ook nog steeds een keer op vakantie naar Noorwegen!!! Ons '10-jaren-plan', bijna vergeten! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
En van de week hebben vrouwe Mandylion en ondergetekende de veerboot naar en van Noorwegen weer geboekt; lekker twee weken in Noorwegen en uit Nederland (dubbele pret). Oh ja, en omdat we toch bezig waren, gelijk een lekker weekendje bij vrienden in Larvik in het voorjaar... (ja, we hebben het goed wat dat betreft) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ik ga komende zomer voor het eerst naar Noorwegen. Liften naar de Noordkaap en terug, belooft een mooie reis te gaan worden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
16 Augustus voor de tiende keer naar Noorwegen. 1993, 1994, 2004, 2005, 2010, 2011 (twee keer), 2014 en 2015. ![]() ![]() |
|
Waar ben je allemaal geweest? ![]() |
|
Laatste twee keer alleen Oslo. In 2011 Oslo, Trondheim en Bergen. In 2010 als onderdeel van een treinreis door Noorwegen, Zweden en Finland. Route Haarlem - Kopenhagen - Oslo - Trondheim - Bodo. Bus naar Narvik. Trein naar Lulea (Zweden). Bus naar Kemi. Trein naar Rovaniemi (Finland). Toen Turku. Vervolgens boot naar Stockholm. Malmö. Haarlem. Daarvoor, in 2004 en 2005 met vader en broer, nationale Parken Rondane Jotunheimen en Dovrefjell (muskusossen gezien). En 1993 en 1994 kan ik me niet meer zo goed herinneren. [Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 05-06-2015 21:37] ![]() |
|
Die rondreis klinkt fijn. ![]() ![]() |
|
Ik ga eind augustus met 3 vrienden naar het Beyond The Gates festival in Bergen en we gaan ervoor nog een weekje rond cruisen door Noorwegen. Volgende week eens bekijken of we alles met de wagen gaan doen of toch een deel met de ferry. Horns up! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |