![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
180 euro per persoon bedoel ik. In bergen kan je op zaterdag trouwens op de markt walvis inslaan, is goedkoper dan biefstuk hier! (voor 5 euro de man hadden we echt VEEL) Winter is coming ![]() |
|
quote: is dat te eten... lijkt me wel grappig... hoe smaakt dat? ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Bij Garage een halve liter 7 euro?In het hoogseizoen op de drukke avonden maximaal 41 kroner wat zo'n 5,20 euro is.Buiten de gangbare vakanties is een halve liter ongeveer 1,20 euro goedkoper.Het is wel zo dat in Garage na 23:00 uur het bier enkele kroner duurder is.Trouwens,in dezelfde straat een stukje verder door betaal je 20 kroner voor een halve liter welke 2,60 euro is en da's dus nog goedkoper dan Nederland en Belgie ![]() Ga in Bergen nooit naar de pizzaria tegenover de vismarkt.Daar heb ik twee jaar terug 80!!!!!! gulden betaald voor een pizza Hawaii.Dat was wel abnormaal duur ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Hub je had toch niet tegen die gast gezegt dat je een pizza VAN hawai wou hebben ofwel? ![]() Want dan is 80 gulden nog goedkoop. ![]() ![]() |
|
quote: Haha,nee zo zat was ik ook weer niet : ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-02-2003 22:15] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Thanks mensen, aan alles heb ik wat, ik denk dat het interrailen wordt voor mij. Is goedkoop en kan ik meteen ook Zweden en Finland bezoeken. En dan wordt het in een tentje & blokhutten overnachten, is de betaalbaar! ![]() |
|
quote: Ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult hebben daar! Tis echt de moeite waard wat de natuur betreft! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 07-02-2003 13:19] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Ik ga ook naar Noorwegen denk ik, samen met mijn vriendinnetje hoor!! ![]() |
|
quote: Als je ook naar Zweden gaat raad ik je aan om naar Nationalpark Tresticklan te gaan. Het ligt in Dalsland (boven Göteborg) op tegen de grens met Noorwegen aan. Zo'n mooi park, ben er een keer samen met iemand geweest en later nog speciaal een keer alleen naar Zweden gegaan om daar heen te gaan. ![]() foto komt van deze link: http://www.naturvardsverket.se/index.php3?main=/dokument/natur/natpark/parkbesk/tresti2.htm eigen foto's: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 08-02-2003 10:32] ![]() |
|
quote: Heb je MSN? We moeten maar es een beetje lullen hierover. ![]() |
|
quote: Ik ga ook naar Zweden me oom heeft daar een huisje gehuurd en dat huisje is in de buurt van gotenburg. Dus daar ga ik ook even kijken!! En ik ga nog naar een viking dorp daar hehe. ![]() ![]() |
|
quote: Het heerscht daar echt, een mooi gebied. Ook veel rotstekeningen uit de bronstijd en bij Tanum heb je idd zo'n bronstijd-dorp, met een offermoeras-achtig iets enzo, bedoel je dat? ![]() |
|
Handig topik. Met een beetje geluk ga ik volgend jaar rond deze tijd. [edit]Kent Noorwegen coffeeshops?[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 09-02-2003 9:39] ![]() |
|
quote: Wat denk je zelf? ![]() |
|
quote:Dat is fukked up. Ik wilde er een 72 urig Noorse Natuur-Delerium van maken met flink wat JD en THC. Hmz, als ik nou wat meesmokkel in m'n schoenen, zouden ze erachter komen? Met heel erg veel Ildjarn en Hate Forest natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 09-02-2003 11:26] ![]() |
|
quote: Hahaha... Ik zou er maar mee oppassen! ![]() |
|
quote:De vriendin van me oom zei dus dat er daar een soortement viking dorp is. Met mensen die vikingen naspelen ofzo. En er ook idd rotstekeningen zijn. Altijd interessant. ![]() |
|
Joepie... Ik ga net als Vintersorg interrailen, dus Noorwegen, Zweden en Finland ![]() Iemand nog verder leuke suggesties? ![]() |
|
Hmm.. wat is duur? Als je echt ergens naartoe wilt mag geld geen obstakel zijn. Heel Scandinavië is duur maar daar krijg je ook zeker veel voor terug ![]() Scanrail zou ik zeker nemen, dan heb je een paar weken totale vrijheid en als je geen goedkoop hotelletje kan vinden, kun je altijd nog een nachttreintje pakken ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Lapland, Noordkaap ![]() ![]() |
|
Je kan natuurlijk ook genieten als het niet duur is. ![]() |
|
Ik ben zelf trouwens van plan om naar Åland te gaan. Heen via Helsinki, terug via Stockholm... heersch ![]() ![]() |
|
Ik ga in mei naar Scandinavië, dan kan ik meteen het 2000 decibel festival in Zweden meepikken ![]() voor meer info www.mfdecibel.com headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Daar speeld Vintersorg ook!! fuck ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |