![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou mensen, ik ben voor een kleine twee weken richting Noorwegen en doe jullie de groetjes. ![]() |
|
De Noordkaap is inspiratieloos omdat het één groot opgezette uitgemolken touristische vakantie bestemming is. In die hele regio valt genoeg te zien maar bovenaan bij Noordkaap is het puur touristisch en overheersen de winkeltjes om toeristen uit te melken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
zojuist mijn overtocht geboekt ![]() Woensdag avond vertrek ik dan eindelijk om 19.31 om donderdag avond om 0.00 uur in Kristiansand aan te komen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Hehehe, Liesbeth's internationale kroegentocht ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Hmm ik vind het bier in Noorwegen nou niet zo ideaal, haha. Goedkoopste verblijfplaats is toch nog altijd bij vrienden. Net terug uit Noorwegen met mn ma dus dat was eigenlijk nog goedkopen aangezien ze betaalde ![]() Van de winter weer naar noorwegen ![]() Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. ![]() |
|
Komende week woensdag ga ik naar Bergen, in september naar Sogndal en in december wederom naar Bergen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik was vorige week dinsdag nog in Bergen ![]() Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. ![]() |
|
Ik ga nu zelf kijken of er eventueel werk voor mij is en of ik een betaalbare (huur)woning kan vinden. Voel me daar meer thuis dan hier hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Howdy Ik ben afgelopen 3 jaar steeds naar NOorwegen gegaan. Het is echt schitterend ^^ Ik raad je aan om zowiezo naar Oslo en Bergen te gaan. Zeker als je van metal houdt. Bovendien is de natuur rondom Bergen ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Ja ikke inderdaad ook.. ! Ik ga er volgend jaar studeren ![]() ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote:Waar? In Oslo? Bergen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Oslo =) Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Vind Oslo net zoals vele andere grote hoofdsteden vrij gezichtsloos om eerlijk te zijn. Geef mij maar het westen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Oslo is inderdaad wat meer geciviliseerd. Wat dat betreft is Bergen mooier ja. Maar daar hebben ze geen goede universiteit dus tja. Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Paar jaar geleden ben ik in Skibotn geweest, vlakbij Tromso in de buurt, ook echt aan te raden, schitterende omgeving. Sowieso overweeg ik ook nog steeds om te vertrekken uit Nederland en in Noorwegen (of een ander scandinavisch land) te gaan wonen. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: Hier nog een. Lekker rustig ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Exact mijn gedachte ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: ![]() Misschien eerst een jaartje backpacken.. Dan maar eens gaan kijken. Huizen zijn daar trouwens niet duur, heb gewoon eens even staan kijken. 200 000 heb je een huis waar je U tegen zegt. Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Zekers en vaak ook nog eens midden in de natuur, tussen de bergen en de schitterende meren. Al moet ik eerlijk zeggen dat er qua meren niets boven Finland gaat. Daar ben ik een paar weken geleden achter gekomen. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: Ik vind Finland niet tegenvallen wat betreft meren enzo, maar wat simpeler ofzo ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Sowieso ongerepter, Finland ziet er wat oppervlakkiger uit, ik denk dat je dat bedoeld. Daar in tegen vind ik de sauna/meer/sauna/bier/meer/gin/sauna/meer ervaring uitermate prettig ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |