IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Vakantie Noorwegen Vorige pagina | Volgende pagina
Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 26-12-2007 23:36 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Erg mooie foto's zijn er ook gepost in dit topic! Ooit hoop ik ook eens naar Noorwegen te gaan Achja, het is sowieso m'n droom om ooit eens een wereldreis te gaan maken.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 26-12-2007 23:37 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 26 december 2007 23:33 schreef Cadaveria het volgende:
zet je iig wel te denken. ook dat we dit jaar niet op de gletsjer konden ed. hmmmm kut zooi met al die opwarming ed.


zonde zeg!! Ja zo baal ik er dus van dat ik niet meer gewoon lekker kan schaatsen, moet je meteen naar het buitenland ofzo.. (pingping)
En gletsjers gaan ook ongelofelijk hard, ik heb er in Canada een gezien die binnen 20 jaar kilometers was teruggetrokken. Dan zie je wel de realiteit ervan opeens..


~ By the fallen one I shall arise ~


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-12-2007 23:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2007 23:37 schreef Ishtar het volgende:
zonde zeg!! Ja zo baal ik er dus van dat ik niet meer gewoon lekker kan schaatsen, moet je meteen naar het buitenland ofzo.. (pingping)
En gletsjers gaan ook ongelofelijk hard, ik heb er in Canada een gezien die binnen 20 jaar kilometers was teruggetrokken. Dan zie je wel de realiteit ervan opeens..
jaaaah dat suckt echt. Ook hoe die jongens die daar al jaren de tourleiding doen daarover praten weet je dat het gewoon nooit meer goed komt met die legendarische gletsjer zoooo frustrerend. Daarom wil ik nu het nog kan daar volop van genieten en de doelen daar ondersteunenen!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 26-12-2007 23:48 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 26 december 2007 23:43 schreef Cadaveria het volgende:
jaaaah dat suckt echt. Ook hoe die jongens die daar al jaren de tourleiding doen daarover praten weet je dat het gewoon nooit meer goed komt met die legendarische gletsjer zoooo frustrerend. Daarom wil ik nu het nog kan daar volop van genieten en de doelen daar ondersteunenen!!!


Zeker doen!!


~ By the fallen one I shall arise ~


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-12-2007 0:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

precies..

foto's van een maatje die ergens diep in het noorden leeft.. JALOERSCH:



normaal gesproken zijn uitzicht naar het werk:



[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 27-12-2007 0:36]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-12-2007 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mooie foto's!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-12-2007 20:48 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2007 0:31 schreef Cadaveria het volgende:
precies..

foto's van een maatje die ergens diep in het noorden leeft.. JALOERSCH:


Waar ergens?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-04-2008 23:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Deze weg zou ik ook graag nog eens nemen, vorig jaar niet zo hoog gekomen, maar staat nog wel in het rijdtje gave routes..

"The Atlantic Road", Noorwegen.



The Atlantic Road's sharp turns and wild nature have ranked it first on British paper The Guardian's list of the world's best road trips.


The more than eight kilometer long road along the Norwegian west coast places first even in competition with world renowned attractions such as Northern Ireland's Antrim coast road and the Himalayas.

4/25/2006: "The Atlantic Road zigzags across 12 low bridges that jut out over the sea, linking the islands between Molde (famous for its annual Jazz festival in July) and Kristiansund in the western fjords. The Hustadvika is an infamous stretch of ocean and when in storm it's fantastically dramatic. In calmer weather you might spot whales and seals," writes The Guardian.

And even if there are only eight bridges on the Atlantic Road, there is no doubt that the road stretch in Averøy in the county of Møre og Romsdal is a cherished tourist destination. According to the tourist information service Destination Molde & Romsdal, many tourists choose to travel to The Atlantic Road during the fall to experience the raging storms that pound the road. The construction workers experienced 12 hurricanes during the building process before the road opened in 1989.

The Atlantic Road was ranked first by The Guardian ahead of Northern Ireland's Antrim coast roads, the Himalaya stretch between Manali and Leh, Australia's Gibb River Road and Canada's Sea to Sky Highway.

This is not the first time that international publications show an interest in Norwegian attractions. In 2004 National Geographic ranked the Norwegian fjords as the world's best unspoiled travel destination and this year Lonely Planet named the Norwegian Coastal Voyage "Hurtigruten" the most beautiful boat trip in the world.





M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2008 23:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

O, prachtig ja!

JAJA, daar kom ik! Daar rij ik straks, op de fiets! Oh, joy

*edit* volgens SOMMIGE MENSEN komt dat, omdat ik mijn werk niet leuk vind! Wie weet, als ik zin heb, denk ik daaraan, en aan die bungalow op Ameland, als ik er straks in juli overheen rijd

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-04-2008 23:18]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-04-2008 23:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2008 23:17 schreef M. het volgende:
O, prachtig ja!

JAJA, daar kom ik! Daar rij ik straks, op de fiets! Oh, joy

*edit* volgens SOMMIGE MENSEN komt dat, omdat ik mijn werk niet leuk vind! Wie weet, als ik zin heb, denk ik daaraan, en aan die bungalow op Ameland, als ik er straks in juli overheen rijd


Hehehe.. inderdaad. Misschien verlang je wel naar dit platte kikkerlandje terug als je straks de Trollstigen-weg pakt, maar als je dan bovenaan staat en van 1000m hoogte over het landschap kijkt dan is NL ineens toch minder aantrekkelijk


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-04-2008 23:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 april 2008 23:17 schreef M. het volgende:
O, prachtig ja!

JAJA, daar kom ik! Daar rij ik straks, op de fiets! Oh, joy

*edit* volgens SOMMIGE MENSEN komt dat, omdat ik mijn werk niet leuk vind! Wie weet, als ik zin heb, denk ik daaraan, en aan die bungalow op Ameland, als ik er straks in juli overheen rijd




stfu, you're raping my quote


Je moeder.


R.
Usericon van R.
Posted 11-04-2008 9:41 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nog 1 week en ik zit in de auto richting het land van de avondzon


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-04-2008 15:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2007 20:48 schreef Jällö het volgende:
Waar ergens?
Die foto's waren bij de lofoten genomen btw.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-04-2008 20:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De Lofoten, daar wil ik ook nog weleens naartoe


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-04-2008 20:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2008 20:11 schreef MetalJan het volgende:
De Lofoten, daar wil ik ook nog weleens naartoe
Ik heb daar zoveel mooie dingen over gehoord. Ik wil daar eigenlijk volgend jaar wel naar toe. Ligt toch niet al te ver van de Noordkaap af en als het goed is gaan wij volgend jaar dus naar de Noordkaap.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mascha
Usericon van mascha
Posted 17-04-2008 0:09 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Lofoten is erg mooi ja bijna alles wat boven Bergen ligt is mooi en hoe hoger hoe mooier het wordt. Krijg heimwee als ik eraan denk. Mischien volgend jaar weer eens terug.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-04-2008 8:10 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Dit jaar ook maar eens in Noorwegen kijken, Cadaveria bezoeken is een mooi excuus



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-04-2008 10:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 8:10 schreef blonde rockgod het volgende:
Dit jaar ook maar eens in Noorwegen kijken, Cadaveria bezoeken is een mooi excuus
goed zo

Iemand wel eens in het Hardangervidda gebied geweest? Het onderste deel ligt slechts 2 uur rijden van mijn plekkie af en dus zal ik hier zeker naar toe gaan. Ik heb al wel mooie foto's gezien.




Iemand tips welke plekken echt de moeite waard zijn?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-04-2008 10:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Reis iets verder en zoek Gudvangen op


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-04-2008 11:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 10:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Reis iets verder en zoek Gudvangen op
IETS verder zei je Gudvangen is meteen 6 uur rijden.
wij zijn daar vorig jaar wel 19 minuten van vandaan langs gekomen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-04-2008 11:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat is 6 uur nou op een mensenleven?
En buiten dat is het die 6 uur wel waard


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2008 13:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 8:10 schreef blonde rockgod het volgende:
Dit jaar ook maar eens in Noorwegen kijken, Cadaveria bezoeken is een mooi excuus


Mag ik mee?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-04-2008 18:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Iemand al eens een trip naar de kaap gemaakt? Ik wilde dat gaan doen met 3 andere. Ik neem aan dat dat wel de moeite waard is?!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-04-2008 22:47 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

De Kaap is voor inspiratieloze Scandinavië-gangers die op zoek zijn naar een "trekpleister". Ik zie het als de St. Pietersberg van Scandinavië, dikke flauwekul.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


mascha
Usericon van mascha
Posted 18-04-2008 0:09 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht


uitzicht vanaf het balkon in Tafjord



van Geiranger naar Dalsnibba


Vik


Ergens in More og Romsdal


Verblijf in Tafjord, in een echt huis!


Heel vaak stoppen de wegen langs de fjorden zomaar opeens en dan moet je een stukje met een boot over.




Storfjord


Nationale park Dovrefjel


Trollstigen


Trollveggen in Romsdal




Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen