![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook in Noorwegen geweest, tis daar echt super mooi En bergen is ook een leuk stadje (dorp?) ![]() |
|
Gaaf zeg! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Niemand in de natuurgebieden Jotunheimen en Haddangervidda geweest? ![]() |
|
allebei, kan alleen even niet meer herrineren hoe Jotunheimen eruit zag. Hardangervidda is prachtig, uitgestrekt, en vooral erg mooi. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Ben zelf door het noorden van Hardangervidda gereisd langs de Hardangerjøkulen af en dit hele landschap is erg indrukwekkend ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Jotunheimen (en omgeving): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Erg mooie fotoos Vincent ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Zie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/804350/3 ![]() ![]() |
|
quote:zon ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ja en warm ook nog, zo'n 25 graden ![]() ![]() |
|
Toen wij er waren vroeg ik aan iemand daar in de kroeg of we nog een beetje droog weer konden verwachten.. Vertaald: "schat, onze 10 dagen mooi weer per jaar hebben we al gehad" ![]() Dit was het droogste moment wat we daar hebben gehad: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-12-2007 19:34] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Vreemd, van al die keren dat ik in Bergen ben geweest heb ik zeker 75% van alle tijd daar mooi warm weer gehad ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Geen wonder dat ik dit topic niet eerder heb gezien. Laatste posts dateren van 2005. ![]() |
|
Mooie foto's zeg... ja die rit van Bergen naar Oslo door de Hardanger Vidda zal ik ook niet snel vergeten (en het kanoën in die bergen), prachtig is dat! ![]() Wel wonderlijk dat de 2 dagen dat ik in Bergen geweest ben, er geen spatje regen is gevallen.. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:Ach, zo verwonderlijk is dat niet hehe....vorig jaar was het er zelfs zo warm dat mensen gewoon in de haven zijn gaan zwemmen hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:domme ja dat kanoeen wil ik ook nog wel eens doen. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Gaaf haha, het schijnt dat zij in de toekomst zo'n beetje ons klimaat krijgen. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:kreeg vandaag nog een mailtje van iemand die vrij noordelijk in noorwegen leeft, en voor het eerst in zijn 34 geen witte kerst heeft gehad ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ja is echt een aanrader inderdaad, naast de wandeltochten die je er kunt maken. ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:jah wandeltochten ten over geddaan. Ik ben echt een waterrat dus zie mijzelf dat wel een tijdje doen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Lijkt me een vreemde gewaarwording idd.. Net zoiets als dat je tegenwoordig ook geen natuurijs meer hebt. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:zet je iig wel te denken. ook dat we dit jaar niet op de gletsjer konden ed. hmmmm kut zooi met al die opwarming ed. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |