![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben in juni geweest: ![]() ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Teringtyfus,machtig land ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hee, de Briksdalbre, daar heb ik op gelopen! We stonden aan het campinkje langs de weg ernaartoe en keken recht vanuit de tent op de gletsjer: ![]() Achter de tent zie je nog net het hoofd van Jezebel. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 03-08-2004 11:38] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Ben gister teruggekomen. Zowel in Noorwegen als Zweden en Denemarken geweest... geweldig! Alleen bestaat de geweldige metalscene daar voornamelijk uit homo's en prutsers, zo lijkt het wel ![]() ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
|
De "nieuwe" lichting blackmetal fans is idd een aanfluiting haha (uitzonderingen daargelaten....maar dat is in wel meerdere landen en niet alleen in Scandinavie). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Klinkt bijna alsof je speciaal voor de metalscene naar die landen bent geweest. Je hebt wel meer gezien dan dat hoop ik. ![]() ![]() |
|
quote: Gelukkig wel ![]() Via Kopenhagen naar Gothenburg, van daar naar Arvika (wildcamperen). Door naar Noorwegen, Lillehammer. Tot slot naar Oslo, en weer terug over Kopenhagen. Veel musea gezien, systembolagets (zeg maar: drankapotheek), terrasjes gepakt die veel te duur waren, Olympische bouwsels aanschouwd, veel muggen doodgeslagen en heel veel mooie scandinavische schonen gezien ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
|
quote: Lillehammer ben ik ook geweest. Grappig dat ze daar schansspringen in de zomer op een vochtige kunstgras ondergrond. Misschien ook voor de toeristen gedaan. Vanuit Oslo vertrokken en na Lillehammer via diverse plaatsen naar Bergen gegaan. Ik was met een reisgenoot van 2,05 m en die bleek perfect voer voor muggen te zijn. Ik had dus nergens last van. ![]() ![]() |
|
quote: En er kwam idd net een mannetje naar beneden zweven toen we aankwamen! Wel een geweldig mooi uitzicht heb je daarboven. Jammer dat het toen begon te regenen ![]() Van muggen heb ik zelf niet zoveel last gehad, de rest die mee waren wel. Ik heb ze op een gegeven moment ook maar gewoon opgegeten als ze weer es in m'n eten vlogen. - Mutatis mutandis - ![]() |
|
Ik ben er deze zomer ook geweest, was erg leuk! We deden een huttenrondreis, dus ben ik in allerlei plaatsen geweest, oa Bergen, Oslo, Lillehammer en ook daar bij de Briksdalbre. We hadden erg mooi weer, zo goed als geen regen ![]() ![]() |
|
quote: Zelfs in Bergen geen regen!? ![]() ![]() |
|
quote: In Bergen een heel klein beetje, maar toen zaten we net te eten in een restaurant, verder was het ook daar droog. ![]() ![]() |
|
ik zou wel naar noorwegen willen maar dan wel voor langere tijd ik haat haasten en om dan alles te gaan zien in een week of 2 lijkt me niks hou ziezo niet van op vakantie gaan ![]() |
|
quote: Uitzonderlijk. Heb je geluk gehad. De paraplu-automaten in het centrum staan daar niet voor niets. Zelf drie dagen in Bergen geweest en alle dagen regen. Maar wel leuke stad verder. [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 22-08-2004 12:58] ![]() |
|
quote: Ik heb een maand gestudeerd in Bergen en er waren ca. 6 dagen met regen. Dat is uitzonderlijk weinig, zeker als je ervan uitgaat dat het er gemiddeld 250 dagen per jaar regent. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: Dan ga je toch gewoon niet ![]() F*ck hippies ![]() |
|
![]() Lysefjord. Ik wil ook ![]() Oh wacht, ik ga ook ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Waarom zou je alles in een keer willen zien? Dat is zelfs als je langer gaat niet haalbaar (tenzij je alles vanuit een autoruit wilt bezichtigen), of je moet er echt maanden heen gaan. ![]() |
|
En zelfs dan zie je nog niet alles. Ben nu 18 keer naar Noorwegen geweest en heb pas een klein stukje gezien....wil je echt veel van het land zien dan is een vakantie geen optie maar moet je er gaan wonen en alle vrije tijd benutten om rond te gaan reizen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hier nog wat foto's van mijn vakantie in Noorwegen (12 tm 25 augustus) ![]() ![]() Mooi uitzicht ![]() ![]() Uitzicht tijdens de eerste wandeling over het Lysefjord (bij Kjerag) ![]() ![]() Nabij de Voringvossen-watervallen ![]() De Voringvossen-watervallen ![]() Tijdens het mountainbiken in Geilo ![]() Het Borgund Stavkerkje ![]() Bootje in het Eidfjord ![]() De stad Bergen ![]() Stavanger ![]() De Prekestolen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-08-2007 11:20] ![]() |
|
quote: Geweldige foto's! ![]() |
|
Thanks! ![]() ![]() |
|
@MetalJan Cool trouwens dat je na de 'klim' richting prekestolen nog de moeite hebt genomen om op die nog hogere rots te klimmen, geeft wel een gaaf uitzicht over het plateau van bovenaf! Mijn vriendin (hier ook wel bekend onder de naam Cadaveria) was redelijk heftig door haar enkels gegaan op de heenweg, dus wij zijn niet meer hoger geklommen. NB: Weet iemand trouwens waar in Noorwegen er nog meer en of hogere van dit soort kliffen zijn? Naar ik gehoord heb is de Prekestolen 600 meter loodrecht naar beneden, de Kjerag (iets verderop) 1000 meter maar niet loodrecht en zou er bij de Trollstigvegen (omgeving Geiranger) ook ergens een uitzichtpunt van zo'n 1000 meter zijn, maar weet niet of die wel of niet loodrecht naar beneden gaat. De weg omhoog schijnt in ieder geval erg spectaculair te zijn; haarspeldbochten!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |