|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Slotje op deze!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En dan hoef ik natuurlijk geen antwoord te verwachten van nationalistische mensenhaters... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Rustig maar, je hebt gewoon 2 dezelfde topics geopend. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Mijn welgemeende excuses, meneer Misanthrope. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-02-2003 17:14] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Probeer Today's The Day eens. Beetje in hetzelfde straatje als bovengenoemde bands. 11.45: restate my assumptions |
|
ZM review van Today is the day's laatste dubbelaar (erg vreemd, maar wel lekker) http://www.zwaremetalen.com/recensie/813.html |
|
The Dillinger escape plan is wel goe, heb ze helaas gemist op pukkelpop "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Pukkelpop, ben ik ook geweest. Dillinger ging niet door! En dat terwijl ik speciaal voor D.E.P. naar Belgie was gekomen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Deadguy, Virulence, Papercut Homicide, Uphill Battle, Orchid, Heidnik, Discordance Axis, Pig Destroyer, .......dat zijn wel een paar die de moeite waard zijn. |
|
EVERGREEN TERRACE!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
the red chord, is wel een beetje vergelijkbaar met d.e.p alleen dan wat harder. No meat is sweater |
|
Thanx, ik ga ze uitchecken. Wel 's gehoord van Labrat en December ? Schijnen ook wel goed te zijn(Rene Veerkamp) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Labrat heb ik wel eens gehoord maar vond ik weinig bijzonder. December is wel vet. Dat is een soort extreme grindcore maar dan technisch en ook nog eens melodieus. Hele apparte muziek. Maaruh, niemand hier bekend met Evergreen terrace? Zo niet...ga je schamen. En als je daarmee klaar bent, ga dan eens naar: http://www.listen.to/evergreenterrace of: http://www.eulogyrecordings.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
systral, pig destroyer, dillinger escape plan, burnt by the sun.. allemaal vette shit! |
|
[quote]Op 13 februari 2003 20:45 schreef XnegativeX het volgende: Maaruh, niemand hier bekend met Evergreen terrace? Zo niet...ga je schamen. Ik heb het even via Kazaa en MP3.com gehoord en ik vind het inderdaad een vette band! Ik ga de CD meteen bestellen. En die van The Red Chord wordt ook toegevoegd aan mijn collectie! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
[quote]Op 13 februari 2003 20:45 schreef XnegativeX het volgende: Maaruh, niemand hier bekend met Evergreen terrace? Zo niet...ga je schamen. Ben jij bekend met Taken? Vindt je vast ook wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nope, heb ik nog nooit van gehoord. Hoe klinken die? Ik heb vandaag de nieuwe Caliban aangeschaft. Dat is ook behoorlijk vet! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tdep Converge Botch Coalesce Today Is The Day nieuwe lichting: the Red Chord Into the moat Íon Dissonance Enkephalin the End Papercut Homicide Crowpath en dan vergeet ik er nog wel een hele zooi taken en evergreen terace vind ik meer gewoon metalcore. check onze shop! staat veel mathcore tussen! (oa the red chord) http://www.codex4.org edit: December vind ik zelf wel ok trouwens maar niet super goed. heeft wag weg van mix tussen Coalesce en amerikaanse metal ala Lamb Of God [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 14-02-2003 18:27] |
|
Komt goed uit, ik zal die site wel even bezoeken. Volgens mijn locale platenboer is die CD van The Red Chord namelijk uit de handel. Ik heb die CD van Evergreen Terrace even gecheckt en die vind ik wel goed, maar iets te veel emo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Komt goed uit, ik zal die site wel even bezoeken. Volgens mijn locale platenboer is die CD van The Red Chord namelijk uit de handel. Ik heb die CD van Evergreen Terrace even gecheckt en die vind ik wel goed, maar iets te veel emo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ook erg goed en gewoon uit nederland: Aversion None of us are saints - Albert Fish |
|
fuck yea! Aversion rockt echt hard! Shikari (niet echt mathcore) is ook vet, komen uit groningen! en robert, The Red Chord is niet uit de handel, hij is hier gewoon nog nooit gedistrubiteerd(?). kan alleen maar bij label zelf bestellen. wij hebben hem rechtstreeks van label en kost bij ons slechts 10 euro. (ok sorry nu stop ik echt met deze schandeloze zelfpromotie ) |
|
quote: Klopt, die lui wonen 10 km bij mij vandaan. Inderdaad een goed schijfje afgeleverd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Codex, ik heb net 3 CDtjes besteld op die site van jou: The red chord - Fused together... Botch - An Anthology...MCD Burnt by the Sun/ Ludite clone - MCD Leuke site trouwens, alleen 6 pleuro 90 voor verzendkosten vind ik wel wat veel. Ik maak het geld z.s.m. over naar ene Christiaan Hoekert (of ben jij dat soms?) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |