|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik ken 'm. Ik had een tijdje geleden al wat in het guestbook gezet. Goeie site en goeie muziek! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dit wordt een typisch 'pilsch in den hand en meebrullen' album. Jullie zijn allemaal negers! |
|
whahah bruuuut www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Dat Heerscht! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik dus nog nie, toeme Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Misschien is het een idee om de Heidevolk discussie hier voort te zetten. (n.a.v. de gesprekken in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1551956 ) dank! Bruce Banner |
|
Heb ze 4x live gezien en heb hun single "Het Gelders Volkslied" (het gelders volkslied en krijgsvolk) Heidevolk heerscht |
|
De CD wordt zeker de moeite (en het wachten) waard, dat ze een single hadden wist ik echter nieteens. |
|
quote: Die is volgens mij ook alleen verkrijgbaar bij hun optredens. |
|
heidevolk is toch trieste kankershitzooi? |
|
quote: correct "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vin dhet een gave band, maar dat zal wel aan mijn übergayness liggen Bruce Banner |
|
quote: Net iets minder triest dan jou... spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
Website doet et niet . . . . . . . . . ? |
|
Ut is onderhand www.heidevolk.com geworden. |
|
Dat spelletje is echt grandioos!! Bruce Banner |
|
quote:Jeej, en het werkt ook zo lekker onder Mozilla |
|
whahahahah (made by Braadvraat) Bruce Banner |
|
quote: Hehehehe .. |
|
Wat zie ik net: ¨ een primeur, een ware folkmetalband op een folkfestival, super [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-03-2005 0:20] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gaaf zeg! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Het mooie is dat ze compleet aan alle details denken. Een eigen stijl creeeren kom je weinig meer tegen. |
|
quote: Heel vet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |