|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed bezig, lui. Tot zaterdag, overigens. Wel netjes Halvarine roepen, he? Bruce Banner |
|
|
|
Volgens mij hebben ze ook nieuwe tekst schrijvers: |
|
Gig - update 12.06.09 NL - Zaandam, de Kade 05.07.09 NL - Rossum, Rosrock Festival 10.07.09 DE - Harz, Rock Harz Open Air 11.07.09 NL - Nijmegen, Fortarock Festival 18.07.09 CH - Lorrach, Baden in Blut Festival 14.08.09 EE - Kassinurme mägedes, Mytofest 15.08.09 NL - Kampen, Springstof festival 29.08.09 DE - Berlin, Zum Germanen Mittelalter- & Rockfestival 19.09.09 CH - Olten, Schützi - Foreftahers Festival 12.12.09 DE - Lichtenfels, Stadhalle 19.12.09 BE - Kuurne, Hippodome (Frostrock) |
|
Ik heb ze in de kelder gezien, vond er geen drol aan... Leuk zo'n gitarist die echt alleen maar valse solo's kan produceren terwijl hij op zijn eigen spiermassa staat te geilen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Haha ja, jij weet what's up Maar er staat een nieuw nummer op de myspace. Vind de productie niet echt heel mooi. Vooral het drumgeluid had echt wel beter gekund. Verder prima standaard Heidevolk nummertje. Niks mis mee als je er van houd. |
|
Leuke song, die nieuwe. Typisch Heidevolk. Zo heb ik het graag. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het nieuwe nummer klinkt als een combinatie van het wat rauwere "De Strijdlust Is Geboren" en "Walhalla Wacht". Desalniettemin is het een erg gaaf nummertje. Vooral dat refrein is lekker aanstekelijk. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Cool nrtje ja! Vind productie ook wat tegenvallen ja. Had beter verwacht als walhalla wacht. Vocals zijn er wel beter op geworden "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik vind 'Nehelennia' echt niets aan. |
|
Ik heb het album nu een aantal keer geluisterd, en ik moet zeggen dat ik Walhalla Wacht een stuk beter vond dan deze plaat. Ik heb het gevoel alsof de muziek erg veel naar de Russische folk metal neigt, en dat brengt de originaliteit die ze voorheen bezaten toch wel ernstige schade toe. |
|
De nieuwe Heidevolk |
|
haha geniaal die posts van R. hier Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Geweldig nog meer namaak-tovenaars druiden zweefteven, kruidenbuilvrouwtjes en Jomanda´s. |
|
quote: jou mag ik wel. voor nu IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bedankt en voor de rest. Oh wat word ik bang zeg...... [Dit bericht is gewijzigd door Superzombie 1986 op 04-04-2010 20:15] |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja en?............................. dat is sugar lee hooper maar. [Dit bericht is gewijzigd door Superzombie 1986 op 04-04-2010 20:21] |
|
quote: Terechte opmerking Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, ook gelijk zijn enige op dit forum. Leuke tekst van R, heb je die zelf geschreven? |
|
Al moet ik toegeven dat ik mooiere gedichten heb geschreven. |
|
quote: waarom hebben ze eigenlijk die heksenverbrandingen afgeschaft? |
|
Ze kwamen er achter dat magie niet bestaat omdat 1 slimmerik geen bewijs kon krijgen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |