|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach zolang ik elke week over de Gelderse heiden bij Rozendaal loop, vind ik de tektsen schitterend . |
|
quote: Haha, wat achterlijk gaaf! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hoe zet je jezelf ongelofelijk voor lul op nationale tv.... |
|
als of dr iemand naar 6-pack kijkt. |
|
haha ja, trieste bende No meat is sweater |
|
Toch, bangende metalheads op tv, hoevaak zie je dat nou op onze zenders? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Dat je er niks aan vind, kan natuurlijk altijd. Maar welke riff is gejat dan? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
elke riff, dat zegt ie toch? [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 23-06-2005 15:12] |
|
quote: dat zijn er wel veel ach ja, ik vind het gaaf ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Stond op metalfan: http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=3JTO2FOSGSMOF0UZ7J13Y4OF0H |
|
Vincent heeft te veel tijd (en te veel lego) over [edit; hij had ook al een LEGO video voor Elexorien gemaakt] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-11-2005 9:49] Bruce Banner |
|
Verschrikkelijke B-band eigenlijk. En dan met name de ronduit beroerde dronkemans-zang en larp-kleertjes. Nee, andere zanger(s) zoeken en betere kledingadviezen |
|
hahahahaha! wat een onzin! voordat ik verder ga: die ..ahum.. "band" in je sig, is dat jouw project? Zeiken over larpkleding... Bruce Banner |
|
Pwwwwn3d [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 14-11-2005 12:13] |
|
quote: nou heb ik ooit gehoord van een bevriende snarenplankplukker dat de meeste noten ook al een keer gebruikt zijn! |
|
Proest! 't zegt wel wat als jij geen onderscheid kunt maken tussen re-enactment en larp. en ook daarnaast dat de aankleding op de laatste cd van m'n projectje een overduidelijke parodie is op al die zogenaamde stoere vikingen en kelten neem jezelf eens niet zo serieus. [Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 14-11-2005 13:28] |
|
quote: Dat hoeft niet. Ze zijn beide GAY met een grote G, A en Y. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
lees bericht voorafgaand aan dat van jou Chelman |
|
Op zich best een leuke band, ging me live alleen wel snel vervelen. |
|
hehe vette lego clip wacken + bier = geheugenverlies |
|
Maffe clip Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Eindelijk het album in zijn geheel weten te luisteren... Toch heb ik er geen spijt van dat het nu pas is geweest, want live vind ik Heidevolk stukken gezelliger . De nummers zijn trouwens wel erg fijn FREEZE |
|
Ja goede band;liedjes als 'het gelders volkslied, krijgsvolk, en wij stappen stevig voort' gaan er altijd wel in. Alleen heb ik hier in België nog nergens cd's van hen gevonden in de metalwinkels. |
|
Gewoon online bestellen. En anders zijn er vast zat mensen die van hun cd's af willen, o.a. ik. Aangezien de cd bijzonder saai is in vergelijking met hun live performance. Dus. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |