|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
spelfout weggehaald... |
|
quote:Nee je bent een Joodse mongool. Over het algemeen zijn in de winkel CD's goedkoper dan bij de band zelf. Hie hebben nmlk niet een huisvestings en personeels kosten enzo te dekken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jammer, en zal ik je dan wat vertellen. Ik ben ook deels joods . Evenveel joods als de grootste nazi. |
|
quote: opkankeren dan, homofiel heb heidevolk weleens gezien, half jaartje geleden in arnhem de avond was gaaf, maar dat lag niet aan de bands |
|
Knappe cd. Niks aan toe te voegen. |
|
Ben normaal niet zo'n Folk liefhebber (of ik luister er gewoon niet genoeg naar) maar ik vind "De Strijdlust is Geboren" toch wel een hele goeie cd! Op het moment luister ik best vaak naar Heidevolk... tis gewoon lekkere muziek met ontzettend gave zang. En dan nog even een quote uit mijn reactie op de recensie: Favo 1: Gelre 838, Wychaert (meesterlijk hoe ze dat verhaal zo goed en kort kunnen vertellen/zingen) Favo 2: Furor Teutonicus favo 3: Het Bier zal weer vloeien favo 4 (jaja, ik ga maar door): Krijgsvolk.... Ben nu 2 keer in Arnhem naar een concert van ze toe geweest, en dat is ook elke keer weer mooi! Laat ze maar zo door gaan. NP: Gelre 838, Wychaert ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
tis alleen jammer dat t van die pisflikkers zijn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
godsamme wat is dit nu weer voor rukband (ja ik heb het geluisterd), is dit de "Normaal" onder de metal?! eikels, doe dan niks...ga weer koeien melken ofzo of hunnebedden omdraaien Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
invictus is de man! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Thanks, hier een biertje Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hi-j warkt deur zommer en winter hi-j zwoegt deur 't hele joar moar de bankschuld warkt 't hardsten en drukt op alles zwoar hi-j warkt ook op zondag, hi-j warkt altied deur hi-j dich vaak bi-j zichzelf: "woar doe ik 't veur?" meestal dinsdagsmargen geet hi-j noar de markt want de boer die moet ok handel'n bi-j zien wark wi-j kunt 't niet bekieken moar 't is eerlijk woar 't boerenwark dat is onmundig zwoar de boer dat is de keerl, de boer dat is de keerl de boer dat is de keerl die 't mot doen met machines en met de hand bewerkt de boer zien land moar alleen de fabrikanten vangt de poen de boer dat is de keerl, de boer dat is de keerl kuch alles op krediet, geld heffe niet met die hoge rentestand, lup 't heavig uut de hand moar ontheffing van belasting krig-e niet de bank eist alles op en de handel die li-jdt strop moar de boer dat is de keerl die 't mot doen 't zol iedereen duftig raken as de boer ging staken want de boer dat is de keerl die 't mot doen de boer dat is de keerl, de boer dat is de keerl de boer dat is de keerl die 't mot doen hi-j hef gin bokse meer an 't gat hi-j steet overal op de lat de belasting schraapt 't laatsten betjen poen de belasting schraapt 't laatsten betjen poen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
waarom eigen beheer? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Daar hebben we meneer relnicht weer [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-04-2005 22:43] |
|
quote: relhetero ah joh geef nou toe, dit gaat toch nergens meer over; scharrelmetal Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Misschien hou je niet van Folkmetal? Ik geef toe dat ik die cd thuis ook niet vaak op zal zetten, maar live is het erg vet. |
|
quote: Zeker! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: nope ik hou helemaal niet van folkmetal, ach sommige dingen trek ik slecht en ervaar ik als pure onzin. We kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden, maar ik vindt dit echt kut ende ruk 1e klas. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
HV heerscht man! Alco, waar heb je het over? Bruce Banner |
|
quote: +bandfoto. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-04-2005 9:25] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
ik heb niets met deze band, ik vindt het persoonlijk niet om aan te horen, maar ze zijn enorm populair dus het zal op 1 of andere manier het volk wel aanspreken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Verbaast me idd weinig, het is nogal behoorlijk catchy, maar voor mij veel te melig. Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
het heeft energie en groove in zich, dat vind ik persoonlijk erg lekker in muziek. en die populairiteit komt denk ik met name door de originaliteit. of je het nou wel of niet mooi vind, grappig of vreselijk lelijk, origineel is het wel! trouwens, een beetje meligheid in de metalwereld kan zoiezo geen kwaad, lijkt me |
|
ben je gek, Noctiis? het moet allemaal grim en nekro zijn! Dood! DOOD !! Alles moet bloedserieus de verwoesting in geschopt worden!! HV heerscht. punt: (wat mij betreft dan, he ) Bruce Banner |
|
quote: Dat doe je maar als je klaar bent met spelen! Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |