|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Prima nummers; ik heb nu thuis ook de promo (al staat daar de voice-over soms erg storend in) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Nou, het is puur een beveiligingsitem, want ik vind zelf dat het behoorlijk inbreuk maakt op de sfeer van een CD, helemaal als het soms twee tot drie keer per nummer gebeurt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat snap ik. Die promo is dus gewoon wat zwaarder beveiligd ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Klinkt goed! |
|
|
|
Beter! Ik reserveer meteen tijd hiervoor Toch wel weer fijn om Heidevolk live te zien, altijd een leuk feestje dan FREEZE |
|
|
|
Nieuwe nummers klinken vet! Jammer dat jullie niet in Haarlem met Turisas spelen, maar wellicht kom ik jullie nog bekijken bij Hollenthon in Eindhoven (meen ik). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
Heidevolk zoekt (sessie)violist(e). Affiniteit met het folkmuziek en het metal genre zijn vereist, podiumervaring en multi instrumentaliteit zijn een pré. Stuur een gemotiveerde mail naar info@Heidevolk.com of kijk hier voor meer informatie. |
|
quote:Die voice-overs verpesten het voor mij dusdanig dat men er de donder op kan zeggen dat het cijfer lager uitvalt. Het luisterplezier is gewoon verpest. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Komt niet zozeer door het aantal keren dat het langskomt maar eerder door het feit dat de muziek totaal wegvalt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Het wilde heer staat inmiddels ook op MySpace [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 23-05-2008 10:34] |
|
Neem een voorbeeld aan Hollenthon man! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Anyway: quote: |
|
Nieuw shirtje in de webshop: En we zijn nog steeds op zoek naar een violist(e)! Email naar info[at]Heidevolk.com |
|
En wanneer ligt het shirt bij Dollhouse? FREEZE |
|
quote: Als reviewer zou je daar doorheen moeten kijken, en het zou zeker niet het cijfer moeten kunnen beinvloeden, je kunt het maximaal aankaarten in de review dat je het irritant vind. Vind ik dan. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Violistes zijn 9 van de 10 keer ook nog veganisten. |
|
quote: en vaginisten |
|
quote: Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:Hoewel ik je gelijk geef, vind ik dat reviewers exemplaren moeten krijgen die goed te beluisteren zijn. Als de voice-overs meerdere keren per nummer voorkomen dan kan dat je toch uit de juiste "stemming" halen. Kortom: je hebt gelijk maar het is om sfeer mee te krijgen niet altijd bevorderlijk |
|
|
|
Black Sails over Europe Tour 2009 Alestorm/Tyr/Heidevolk/Adorned Brood 08.04.09 DK – Copenhagen / The Rock 09.04.09 DE – Bad Salzungen / KW 70 10.04.09 FR – Pagney / Chez Paulette 11.04.09 NL – Hellendoorn / Club Lantaarn 12.04.09 BE – Vosselaar / Biebob 13.04.09 DE – Lahr / Universal Dog 14.04.09 DE – Osnabrück / Bastard Club 15.04.09 CH – Pratteln / Z7 16.04.09 DE – Ottweiler / Club Schulz 17.04.09 DE – Lichtenfels, Stadthalle / Ragnarök Festival 18.04.09 DE – Lübeck / Treibsand 19.04.09 PL – Poznan / Eskulap ** 20.04.09 PL – Wroclaw / Alibi ** 21.04.09 PL – Krakow / Studio ** 22.04.09 DE – Berlin / K 17 ** 23.04.09 NL - Weert / Bosuil ** without Adorned Brood |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |