|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ja want dat is toch stukken fijner, er was een nieuwe naam had ik begrepen? en wanneer komt de Sinister Embrace shizzlle uit? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sinister Embrace shizznit : geen flauw idee, daar moet ik nog eens goed over nadenken! maar eigelijk is alles verder klaar om uitgebracht te worden. nieuwe project, ik houd het liever allemaal nog een beetje stil omdat er nog vanalles kan veranderen maar het werd wel tijd dat ik er weer eens mee bezig ging! I've been planning that shizzle for 2 years |
|
ja man, dat word eens tijd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
5 mei Hemelvaart - Bevrijdingsdag 2005 Cafe Störtebeker Arnhem * Heidevolk * Tearful Dawn Zaal open: 20:30 uur - Entree: Gratis. + = Bruce Banner |
|
Pøtverdømme, kån dåt niet Ðìchterbij? (zuid-holland ofzo) |
|
Verdammt, 5 mei had ik al gepland ergens anders dronken te zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
bevrijdingspop in de hout uiteraard it ain't so bad to be a psychopath |
|
Jij snapt 'em. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: ===> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1727154 Bruce Banner |
|
...dán pas zaal open..? Je wéét dat ik nog dezelfde avond terugmoet..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik weet niet wat jullie vinden. Maar dat boeit me niet. Ik vind dat ze is een keer in de baroeg moeten komen. Dan hoef ik niet zo ver te reizen |
|
spelfout weggehaald... |
|
Heb de cd inmiddels al een paar dagen in huis, en hij is echt goed! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heb 'm een paar keer geluisterd, maar iets zo ontzettend lachwekkend slecht heb ik zelden gehoord. On-ge-lo-fe-lijk, elke riff gejat en dan die teksten. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik vind het nog steeds super dat Heidevolk op Folkwoods optreed, zal de max worden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat doodt die Heidevolk overkill veel zaad zeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heidevolk de finntroll van nederland!!!Jullie zijn origineel!!!!!ga door |
|
Een vraagje, ik zag laatts rond een uur of 2 een programma optv (volgens mij sixpack ofzoiets?) waar ze naar de voorrondes van het airguitar kampioenschap gingen. Degene die dit heeft gewonnen, was dat nou iemand van de Heidevolk crew? Hij had namelijk een Heidevolk t-shirt aan en volgens mij liep hij na afloop ook te juichen met de Heidevolk jungs. Nouja, dat wou ik even weten. |
|
quote: http://www.6pack.tv/Default.asp?log=223&cont=viewLog&s=wmp500 |
|
quote: Hehe thanks. Het was dus niet Heidevolk maar Bolthron. Okay, wel ontzettend gaaf natuurlijk! |
|
hahaha |
|
quote: De helft van die gasten zitten ook in Heidevolk. |
|
quote: Zo bekend ben ik nou ook weer niet met de band |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |