|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar sta ik dan: Ibanez DTX (Destroyer jaren 80 thrashgitaar, explorervorm) Marshall MG30RCD versterker met buizen in de voorversterker. Tweede gitaar: Squier by Fender affinity strat... Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
dean mlx (zwart) ibanez 25r ofzo versterker Je moeder. |
|
n kleine peavey envoy en n metalzone t is goedkoop en goed genoeg voor thuis |
|
quote: Als je maar gelukkig met je spullen bent.... toch??? |
|
-Bas -Snoer -Versterker. Don't blush when I rip you open |
|
quote: hehehe, das vrij vertaald |
|
quote: Basic he! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Back to basic... speel je al lang??? |
|
quote: 478586 jaar Hehehe...5 jaar ofzo... Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ikke 10 jaar ofzo.... Tis toch wel een gave "hoppy" |
|
Zeker! Don't blush when I rip you open |
|
BC Rich Warlock Fender Stratocaster Epiphone Les Paul Vage Egmond gitaar uit ong. 1960(kent iemand die dingen??) Peavey Express 112 Hughs & Kettner Warp 7 Peavey bas versterker Boss Gt-6 effect Boss?? effecten bakje |
|
Ik vergat mijn basgitaar Yamaha 5 snaar(weet het type niet) |
|
Lekker simpel, mijn Jackson RR1 met EMG81's gaat direct in mijn ENGL Savage SE. Als cabinet een Marshall 4x12 1960A. Ik houd van een eenvoudige setup (makkelijk voor optredens enzo). Als je een veelzijdige versterker nodig hebt die gewoon vet moet klinken zonder effecten e.d. moet je hem zeker eens proberen. |
|
quote: Eeej! Zoek je toevallig nog een black/ death band in Rotterdam? Wij zoeken nog een bassist namelijk |
|
Snaack, ik zoek van alles, maar liefst in regio Eindhoven Als je me nog wat mensen aan kunt raden... |
|
art preamp en eind trap digitech 2101 controller one twee marshall 1936 kasten gitaren: twee x ibanez 1x jackson charvel |
|
quote: Ik hoor wel goede dingen over Engl. Als ik zie wat sommige mensen hier allemaal voor spul hebben denk ik: Oh mijn god! Is ook een stuk duurder lijkt me dan alleen top-kabinet. Bij ons in de oefenruimte zitten een aantal bands die ook in B staan (Unautorized: speelt op ENGL/ Absorbed: Sovtek) en die hebben allemaal een erg goed geluid! |
|
ENGL is leuk spul ja, maar ik ebn erg tevreden met mijn boogie |
|
I.t.t. wat Snaack zegt, vind ik dat je uit Marshall tops best een goed geluid kan halen (ik heb thuisopnamen (niet van mij) liggen waar ik versteld van sta). Ik ben het er wel roerend mee eens dat die Rectifier een geweldig ding is (ik ken overigens alleen de dual-rectifier). En heel veel hangt natuurlijk af van je elementen etc etc. Oh ja, ik was eigenlijk drummer... Touché, pussycat! |
|
quote: Boogie is the best... Maar shreddie, jij hebt toch geen boogie preamp??? Toch alleen die 50/50? |
|
quote: Klopt ja, heb een marshall jmp1 pre-amp en samen klinkt dat erg lekker vind ik en dat schijnen dr wel meer te vinden |
|
quote: Kep precies t zelfde, maar ik ga mijn JMP-1 verkopen denk ik, weet jij nog iemand???? |
|
|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |