|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thanks dude.. |
|
quote: Ze zoeken iemand met een 5-snaar....dus... Don't blush when I rip you open |
|
I.v.m. mijn effectenpedaal een vraagje: Wat is de connectie tussen Boss en Roland?? Na veel zoeken in de dozen spullen waar het allemaal in kwam vond ik alleen een Roland AC/DC-adapter voor een Boss pedaal. What gives |
|
In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: KUT - adapter trouwens, je betaalt er zoveel voor en dan krijg je slecht contact, dan kan je het nog niet herstellen want er zitten geen vijzen in --> pure afzetterij [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 21-02-2003 18:31] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Die van Boss hebben toch wel schroefkes?? |
|
quote: Ik heb één van Boss en er zitten geen schroeven in. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik leef met je mee, hahahahha |
|
Ik heb een Epiphone LP Special(zwart) een Peavy Rage 128(15 watt met TransTube) een Boss PW-10 VWah(een wah pedaal(optisch geloof ik zelfs) met 6 wahs 8 drives en een univibe) Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Nog mensen interesse in een Marshall JMP-1 preamp (met buizen)? Voor meer info; zie site hieronder |
|
Ligt eraan wat je ervoor wil hebben. Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe versterker. Het liefts heb ik een Line6 top met cabinet, maar da's wat te prijzig voor mij, dus wordt het waarschijnlijk een flextone II Plus met 1x12" cabinet (of groter). Maar een leuke buizen top is natuurlijk ook gaaf |
|
Ik heb vandaag een hele geile ENGL top gezien .... Als mijn gitaar GOED afgesteld is (in dezelfde zaak als die Engl zich bevindt, vraag ik of ik hem mag uitproberen!) |
|
quote: Welke heb je gezien? Ik zou zeggen probeer hem eens uit, en laat weten wat je ervan vind. |
|
quote: Tis 19" inch uitvoering hoor, geen top, mail anders ff, c.hultermans@home.nl |
|
geen topje ? |
|
Vrouwen zonder topje zien er ook beter uit |
|
ja idd hahahha |
|
Gitaren: Jackson SL-3 Charvel Model 4 Yamaha EG 112 Amps: Peavey bandit 112 Ibanez TB25 FX: Boss GE-7 Boss MT-2 (wil iemand dit pedaal ruilen voor een ds-1 toevallig ) Crybaby 535Q wah wah |
|
gitaren: Yamaha Pacifica Ibanez RG270 versterker: Fender Super 60 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Behalve als t van die hangers zijn tot aan de knieen, hahahahhaha |
|
|
|
sinds vandaag: gitaren: ibanez rg 7620 bx dean ml lespaul immitatie spaanse accoustic basgitaren: washburn hammerhead rgb602 6snaar dean 4snaar yamaha frettless 4snaar motion accoustic 4snaar versterkers: hartke 3500 19" beheringer blue devil effects: line6 pod pro 19" beheringer div. effects 19" korg racktuner 19" line6 bass pod div. pedaaltjes oa boss floorboard: beheringer fcb1010 midi floorboard speakers: hartke transporter 1x15" hartke transporter 4x10" en dat was het tot nu |
|
quote: ENGL 60 watt fireball |
|
quote: Het is al een behoorlijke imposante lijst geworden, Hyke! Way to go! Ergens heb ik het vermoeden dat het hier niet bij blijft. Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |