|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eej, nog een 7 snaar freak Waar heb je die Schecter vandaan getoverd? Ik weet dat Jack Owen van Cannibal Corpse erop speelt en dat is een erg gaaf ding! |
|
Gewoon ff schieuwnierig, maar wat trekt jullie aan in 7 snaren Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
de lage b!!!!! |
|
quote: MMMMMM, identiek gedachtegoedje |
|
LAAAAG hehe, wat mij vooral bevalt is het feit dat je met een normale snaarspanning speelt. In b spelen op een 'gedetune'de' 6 string wordt mij te slap ook bij hele dikke snaren. En in B klinkt metal gewoon een stuk vetter en gemener But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik speel ook op de Schecter 007 Elite en die bevalt uitstekend... http://www.schecterguitars.com/Dprods.htm De looks van een PRS met een 7e snaar, wat wil je nog meer... They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
Wat mij vooral aanspreekt ie het berijk dat je hebt. Leker laag en wel je normale hoog Zelf speel ik vooral groove georienteerde metal en dat vind ik persoonlijk wat lekkerder klinken als dat wat lager gespeeld wordt. Met de band staan we in Bb trouwens. Met een 6 snaar zo laag stemmen gaat bijna nergens over. Idd de snaarspannig en vooral de defenitie in je geluid. http://www.triple7.nl/zm/777_lbna_UNMIXED_preview.mp3 Preview van onze nieuwe demo... |
|
In principe zou t best wel eens willen proberen maar dan heb ik toch nog 2 (7-snarige) gitaren nodig (1 als back-up), dat gaat me dan erg veel geld kosten want ik ben verliefd op Musicman (trouwens misschien kan ik een Conklin kopen) hahahah |
|
Tja en musicman is niet erg goedkoop nee John Petrucci speelt toch op een 7-snarige musicman? Volgens mij goed spul ik kan alleen niet erg warm lopen voor het uiterlijk van Music Man, maarja ieder z'n smaak But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Om het woord lelijk maar niet in de mond te nemen... They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
En de bredere hals dan, dat lijkt me toch extreem klote spelen Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Ik kan je vertellen dat als ik nu mijn Ibanez met smalle hals beetpak dat ik iets mis, zo'n brede hals speelt voor mij persoonlijk nu ik eraan gewend ben een stuk lekkerder. [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 04-03-2003 13:22] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Als je gewend bent aan een breed stuk in je klauwen dan is de overstap niet zo moeilijk. They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
waren we toch 'van nature' al gewend he Tobias? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Om de grote Danzig te quoten: "Show me how my rod kills". They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
quote: hehehehe |
|
Dit is toch schitterend Ik zie t als mijn tweede vrouw Sorry hoor maar ik ben een beetje bezeten, zelfs mijn vriendin wordt (soms) gek van me, hahahahahah |
|
Geeft nie hoor ik ken het gevoel, ik denk soms dat mijn vriendin soms zelfs een beetje jaloers is op mijn Schecter...en volkomen terecht [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 07-03-2003 0:03] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: hehehehhe |
|
quote: Ik heb hier zelf ook een Metalzone liggen, maar ik vraag me af of ie ook geschikt is bij grotere optredens? Heb ooit gehoord dat ie bij repetities en kleinere optredens goed klinkt, maar dat het in de studio en bij grotere optredens een ander verhaal is. Klopt dat een beetje, of kan ik de Metalzone ook in de studio en bij grotere optredens gebruiken? (Hoewel ik dan toch eerst een band zal moeten vinden ) "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" |
|
quote: dat hangt eerder van je versterker af dan van je pedaaltje Joe Satrani speelt over een DS-1 distortion van Boss en daar staat ie gewoon mee in stadions op het podium enzo. Hij heeft dan wel wat leuke vertserkers eracter hangen enzo |
|
quote: Ik heb hier een Marshall TSL601, 60 watt buizen bak. (En die DS-1 gebruik ik zelf ook, maar niet voor death-metal ) "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" |
|
Mijn gear: Gitaren: 1980 DEAN Z USA transbraziliaburst 1981 DEAN Z USA blueburst 1981 DEAN ML USA braz. burst flame series 2002 DEAN ML Timecapsule #42 van 50 handgemaakt 2002 DEAN Z Timecapsule #32 van 50 handgemaakt 2002 DEAN ML Blueburst custom #4 van 25 handgemaakt 2003 DEAN Caddilac DOA model #30 van 50 gemaakt (made in Korea!!) 2003 DEAN ML CUSTOM order, nog niet af! Amps: Peavey XXX ENGL POWERBALL ENGL SAVAGE 120 Cabinetten: ENGL standard 4 x 12 RIVERA R 412T Diversen: Digitech Whammy 4 Furman PQ-3 parametric EQ Korg DTR-2 racktuner Peavet TG Raxx pre amp Dunlop Jimi Hendrix Wah' Boss NS-2 Noise gate Boss MT-2 Metalzone (wordt vanzelfsprekend niet meer gebruikt!) Digitech RP-5 multi effect (staat ook stil) Marshall Jackhammer pedaaltje (ook stil) KORG D 1200 digitaal workstation 40 gB, CDRW , 12 sporen Shure SM-57 mic Rode NT-1 mic Shure LC16 mic Elementen: EMG 81 (niet meer in gebruik) Bill Lawrence L 500 XL Bill Lawrence L 500 DiMarzio DP-100 Super Distortions Seymour Duncan SH-8 Invader het lijkt heel wat maar het valt wel mee, ik gebruik iig een hele simpele setup, plug ook direct in mijn amps in, geen effectenbakken en midi aangestuurde apparatuur! Oh Buizen! JJ preamp tubes (12 ax 7 of ecc 83) Svetlana/Sovtek poweramp tubes (6L6GC's en KT88's in de savage) EN ik heb een WEBER Biasrite BR-4 met VI optie om mijn amps te herbiassen! |
|
ik ruik een dean fan Ik speel boogie en het voordeel daarvan is dat je buizen niet gebiassed hoeven te worden daarin |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |