|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:daar heb ik wel zin in ja |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Gasten, ik heb een jackson met floyd. Wil hem in DROP C doen. Welke dikte snaren raden jullie me aan? Ik had eerst 0.9 maar dit werkt niet. The trend is dead. |
|
"Vroeger" speelde ik op Ibanezkes in B met 0.10 - 0.58 Tegenwoordig staat mijn 7 snaar bariton ESP in Bb met 0.10 - 0.68. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik iedere snaar uit een ander setje heb omdat ik die standaard diktes uit een setje niet prettig vond. Zo heb ik een 0.56 op de E (Eb) snaar. 0.10 - 0.56/0.58 is wellicht het proberen eens waard |
|
quote: Ik zou minimaal 011 nemen, blijven ze ook lekker strak. 012 kan ook, maar dat moet je liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 20-03-2009 11:46] |
|
quote: Van Yamaha heb je drop 6 snaren. Verkrijgbare diktes: 0.10 tot 0.62 0.11 tot 0.64 0.12 tot 0.66 Zijn ook niet duur 7 euro bij de muziekwinkel in mijn plaats. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vooral voor post-rock/soundscape achtige effecten is zo'n ding handig. Het laat de snaar gewoon eindeloos lang vibreren. Flink veel feedback op de bak een gaan |
|
Pink Floyd! Dat apparaatje houdt je snaar trillende middels magnetisch veld. Zingt constant door dus. Je hebt em ongetwijfeld vaak gehoord |
|
Guitar Uitrusting ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lol. babelfish slaat opnieuw !! [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 29-12-2009 23:58] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Check ook Sevenstring.org zitten ook veel techneuten en zelfbouwers op. (ook 6 string btw) But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Wiki is your friend: http://en.wikipedia.org/wiki/EBow But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Zie bovenstaande comments. Ik heb er zelf 1, erg gaaf om dingen mee op te nemen, live heb ik het (nog) niet gebruikt. Oneindige (naja, tot je er zat van bent of de batterij op raakt) trilling van de snaar d.m.v. een magnetisch veld. Anathema heeft er veel mee gedaan. Check het nummer Rose anders op de Departure myspace, daarin ben ik mezelf te buiten gegaan met dat ding. Boeiender |
|
Is er ook een pedaal waar grind geluid uit komt? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik ga meestal een aquarium verschonen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kek. Ik heb alleen een vissekom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:De Boss HM2 of Metalzone is wel vet. Boeiender |
|
Daar zitten teveel knopjes op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Daar hoor je het ook wel maar dat is toch een wat afgeronder geluid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook niet goed, ik wil graag hoekige grind. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
http://www.noisefx.com/product_details/dod_fx101_grind_fx0052 maar bla. Je kunt overal wel een smerig grindgeluid uit halen I guess. Beetje gain + eq'en voor je sound, en gewoon grind spelen. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-12-2009 12:52] |
|
quote: Ik gebruik Dunlop KFK snaren (voor gitaar). Hierbij zit een extra dropsnaar bijgeleverd, speciaal voor droptunings 0.52. Er zitten dus 7 snaren in het pakketje. 0.10-0.46 plus die ene dropsnaar (0.52) Ik vind deze snaren zelf heel goed klinken, hoewel ik nooit gebruik heb gemaakt van de dropsnaar. Ik moet eerljk zeggen dat ik geen gitaartechniecus ben, ik speel pas anderhalf jaar. Zie voor meer informatie http://www.gitaarsnaren.com/epages/61727956.sf/nl_NL/?ObjectPath euu? |
|
een dropsnaar? Zijn die lekker? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |