|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
I'm there |
|
ARGH. Ik zit (nu toevallig) in win98, zonder irc client. |
|
quote: http://www.mirc.com |
|
Kijk eens, er komt al volk. Meer, meer!!! |
|
Dat is weer typisch hee, dat de mensen die het meeste lawaai maken, uiteindelijk weer snel weg zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
GAY! GAY! |
|
quote: Waarom kom jij je poëtische aanval niet verder uitwerken op IRC? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik zal ook eens komen Metal heerst |
|
Arrgg er is niemand meer Metal heerst |
|
Ik heb er een tijdje gezeten vorige maand maar m'n pc begon steeds raarder te doen. Zomaar vastlopen, programma's die niet meer konden openen. Ik dacht dat het met irc had te maken en idd, sinds ik ben gestopt heb ik er geen last meer van. Mij zul je dus niet meer zien op hackers plaza. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nee, dat was vannacht. Sjaan, laat je windoze je niet van irc weghouden! Er is waarschijnlijk een ander probleem met je pc hoor.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmpf, weinig interresant vandaag. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zit er ook, natuurlijk is het interessant |
|
ook maar eens mIRC downloaden |
|
Diabolisch druk daar, komt dat zien! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: zekers, en er wordt gratis CyberBier verstrekt |
|
quote: Hier bier Proost Metal heerst |
|
Het is stil op IRC |
|
hmm.. niemand zegt wat... misschien ben ik wel onzichbaar. |
|
quote: neehoor |
|
De ene netsplit na de andere vanavond.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ikke heb nergens last van |
|
ik moet toh es vaker komen.. vinden jullie ook niet? |
|
Heb ik iedereen weggejaagd? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |