|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er nu ook. |
|
Mjah ik ook....hmpfh Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
geen !word -game meer in suffe kanalen. make yourself all honey... and the flies will devour you |
|
ik ben er Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Misschien kom ik er vanavond even langs als ik toch op IRC moet zijn |
|
Komt dat zien. Komt dat zien! |
|
ik snap dus nog steeds niet hoe het werkt |
|
Wat snap je niet dan? Heb je mIRC geinstalleerd? |
|
ja maar dat ging niet. Kga het nog eens proberen |
|
Wat ging niet dan, het installeren? |
|
ok mirc is nu geinstaleerd en alles is ingevuld, en de juist keuzes gemaakt. En nu file, connect en krijg ik enkele dingen maar verder graak ik niet. |
|
Aha... en wat voor meldingen mogen dat zijn dan? (langzaam aan, dan breekt het lijntje niet ) |
|
looking up your username cheking ident found you hostname en dit is alles |
|
joupie ik zit binnen [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 05-10-2002 17:10] |
|
typ gewoon /join #zwaremetalen in in het statusvenster. |
|
quote:ok bedankt voor de hulp, en zwaar metaal jij ook |
|
|
|
laat ik ook eens komen kijken "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hij doet t niet " unable to resolve server" I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Undernet pakken, en dan Diemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: krijg weer het zelfde I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Lees dit eens door. |
|
quote: dan weet ik het ook niet, ben net nog ff in #zwaremetalen geweest en ik had geen problemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: het lukte op de andere comp wel.. Dit is een andere computer op het netwerk, kan het daar aan liggen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |