|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond ben ik weg, maar ik denk dat ik morgen ff ga kijken. |
|
Joepie. Sorry, ben wat sarcastisch op 't moment... |
|
vind je het niet leuk dan?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
je kunt ook nu al chatten: http://members.tripod.com/~EmperorX_/chat2.htm goede webchat. en is al jaren leeg dus geen andere irritante lui |
|
quote:Jawel hoor. Alleen chat ik bijna nooit op #zwaremetalen dus aan mij zul je niet veel hebben. |
|
mwah om 17:00 is het er nogal leeg "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Vanavond... |
|
het is er ernstig dood, naja, zal wel aan het tijdstip liggen. Life doesn't get much better than this! |
|
Shit weer geen Ops. volgens mij heeft mijn verbinding vannacht ff plat gelegen Nou ja #zwaremetalen2 is ook weer open ... |
|
Fire, reageer wel ff in de chat ! |
|
oeps, werd net wakker en toen was het kanaal oploos, ff joinen dan krijg je je ops terug. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Gooi mij maar even in je auto Op list... dan zal ik jou ook toevoegen |
|
woei er zijn nuzelfs mensen! |
|
Jaja, tis wat Life doesn't get much better than this! |
|
dan komt er niemand meer op de forum Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vast wel Life doesn't get much better than this! |
|
gelukkig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja heh (nu word er hier gechat, kan je beter op irc doen ) Life doesn't get much better than this! |
|
Chatten op #zwaremetalen rulezzz. nu waren er weer een paar nieuwe gezichten we hebben er nu allemaal metal's -1 en er is zelfs een gay tussen (toch .. ) Maar ja whatever KOMT ALLEN naar #zwaremetalen op undernet jij ook linknl het is wel tof en yahoo chat zuigt nog steeds. als je niet weet hoe je irc moet instaleren kijk dan aan het begin van de topic. vrouwen jullie ook komen he.... Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
Inmiddels draait #zwaremetalen op volle toeren, zelfs de X-bot is al binnen ! |
|
quote: 't is er nu anders verdacht still... |
|
Ik ben er al DarGull! |
|
quote: eej fok joe eej! |
|
op #doaforum Ircnet is 't heel wat drukker |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |