|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LOL! Dus pas vanaf versie ZES hadden ze door dat mensen best eens willen connecteren met meer dan 1 server! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Komen er vandaag nog mensen in die chatbox?? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Yup. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ben er al |
|
Ik heb geen Sic gezien... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ben van de week geweest maar ik was niet zeker of ik in de goeie ruimte zat |
|
Als er heeeel weinig volk zat dan zit je goed Life doesn't get much better than this! |
|
ah mooi, Ik dacht het al Maar uhm kan iemand mij vertellen wat ik meer kan doen met IRC Ik weet dat je shareware kan downloaden maar hoe gaat dat dan? |
|
Het is weer als oudsher stil |
|
*klein tikje* |
|
Is er nog wel eens wat te doen? Begin dit jaar was het bij vlagen echt lachen op IRC. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nog maar een klein tikje dan. Als er maar weer mensen komen dan komt het wel weer goed. |
|
[00:48:47] *** Doomy13 has joined #zwaremetalen [00:53:29] <Doomy13> mogguh! [01:28:05] *** Doomy13 has left #zwaremetalen Daar kan meer tussen komen |
|
*schop dan maar weer* |
|
Zal nog es joinen dan, meestal wordt er zo weinig gezegd dat ik na 1 a 2 dagen maar weer ga. Life doesn't get much better than this! |
|
Ja wordt tijd dat er eens 30 mensen komen. |
|
Naja, heel even waren er zowaar een paar mensen die wat zeiden. Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
quote:Nu zowaar weer! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Argh! Ik zal mijn mond wel weer houden Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Nee! |
|
dus wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Life doesn't get much better than this! |
|
[20:16:05] *** RaNk has joined #zwaremetalen [20:17:42] *** RaNk has quit IRC (Quit) iets langer blijven mag ook hoor |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |