|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Paul, waarom maak je geen chatpagina op de site? Er bestaan toch java-applets waarmee je direct met IRC kan verbinden. ('tis maar een voorstel é) |
|
als jullie nou eens van undernet verhuizen naar xs4all of nlnet ofzo daar komen veel meer mensen en daar zitten naast #zwaremetalen ook meerdere metal kanalen zoals #metal en #doaforum (nie echt metal maar wel gezellig) olé |
|
Ok ik zat dus vanavond op #zwaremetalen te wachten tot er misschien iemand kwam. Kijk ik plots op mIRC: *** You were kicked from #zwaremetalen by X ((Arthur1982) No Reason) OK... /join #zwaremetalen...: #zwaremetalen can't join channel (address is banned) WTF??? |
|
Dat mot je dan ff aan Artjuh vragen denk ik. |
|
bedoel je dat ik iets verkeerd gedaan heb misschien? "Hallo?" is het enigste wat ik gezegd heb |
|
Ja, 'Hallo' is verboden op #zwaremetalen he.. maar eh, nee, ik heb geen idee of je iets verkeerds gedaan hebt. Volgens mij niets. Of d'r was iemand stom bezig, of chagrijnig, of de bot heeft een bug of zo, of het script van Artjuh is naar de maan... ik zou het ook niet weten. Maar dat je gekickband wordt slaat natuurlijk nergens op. Maar ja... zal toch wel niet druk geweest zijn daar denk'k? |
|
nee er was niemand oooh!!! misschien ze ZM chat..................................................................................................................................................................................................................................................................................................gehackt??? |
|
Ja en dat ziet er ook mooi uit! Geen wonder dat ze mij bannen! |
|
quote:ik heb geen idee hoeveel bandbreedte dat trekt .... en ik zit nu al aan 4,5Gb per maand. |
|
als er veel gechat weer +1,5 gig denk ik wel... oohja, nu is er weer es niemand.. |
|
quote: Nu maak je me wel nieuwschierig naar de financiële kant van deze site. |
|
quote: Is het een probleem als er meer bandbreedte getrokken wordt? |
|
quote: d00d, ik heb je laten unbannen Hail mij |
|
*schop* |
|
Waar zo'n topic al niet toe kan leiden Life doesn't get much better than this! |
|
inderdaad. Er zijn gewoon menschen |
|
Hey aangezien er toch 3 of 4 mensen nu aanwezig zijn en actief posten waarom komen jullie niet op #ZW???? |
|
quote:Ik ben er wel |
|
ik dus ook! |
|
en het is weer stil ja hoor ja |
|
ik zal straks ook wel komen, eerst ff douchen. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
damn das wel stil daar op die IRC As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Is het nog steeds. Laatste zin behalve voor Fire en ik: quote: |
|
Nope nu is het er ongezellig leeg, maar er zijn er wel 2 aan het babbelen |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |