|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
NEIN! Heeey zeg, ik kom er niet eens op? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 23:17] |
|
Gelukkig is het op #zwaremetalen nog wel druk |
|
0Tolerence, enorme SUKKEL, zet dat script van je uit!!!! Mijn god..... Enorm EI!!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-11-2002 22:57] |
|
Het is weer druk aan het worden, kom erbij mensen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gezellig! Wie wordt de aflossing van knutselkoning MBMarduk? |
|
Tering zeg, dit zie ik nu pas... Ik zal ook es snel een kijkje komen nemen! |
|
Er is niet veel te doen nu, iemand interesse om daar wat aan te veranderen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
jep, ikke kom eraan I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
luister naar Blod Red Throne of zak ik je GRAF |
|
en als dwaal in je graf zakt is het goed mis! |
|
inderdaad, pas maar op of we zakken jullie graf...ALLEMAAL! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
weer gezellig daar #zwaremetalen |
|
Jaja, van ruischmuzak tot relaties Life doesn't get much better than this! |
|
moet kunnen toch? |
|
It already happened Dus blijkbaar kan het heh Life doesn't get much better than this! |
|
Het is er een tikkeltje aan de stille kant. Life doesn't get much better than this! |
|
Stille kant? Het is hardstikke dood Ik probeer het net voor het eerst en er zijn blijkbaar aardig wat mensen online, maar of ze zeggen niks of ze gaan weg (kan ook aan mij liggen natuurlijk...) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
's Middags is #zm dood, 's avonds is het redelijk stil.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
echte zm-ers zitten ook gewoon op het forum .. |
|
quote:Echte ZM-ers zitten overal |
|
Ober, d'er zit een ZM'er in mijn soep! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Aargh, soep! Kan ik weer m'n haar wassen! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 20-12-2002 13:54] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Soep is misschien wel keigoed voor je haar! |
|
Zou je denken...? *Kijkt hoopvol naar zijn uitdunnende schedelpan* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |