![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
NEIN! Heeey zeg, ik kom er niet eens op? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 23:17] ![]() |
|
Gelukkig is het op #zwaremetalen nog wel druk ![]() ![]() |
|
0Tolerence, enorme SUKKEL, zet dat script van je uit!!!! Mijn god..... ![]() Enorm EI!!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-11-2002 22:57] ![]() |
|
Het is weer druk aan het worden, kom erbij mensen! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Gezellig! ![]() Wie wordt de aflossing van knutselkoning MBMarduk? ![]() ![]() |
|
Tering zeg, dit zie ik nu pas... ![]() Ik zal ook es snel een kijkje komen nemen! ![]() ![]() |
|
Er is niet veel te doen nu, iemand interesse om daar wat aan te veranderen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
jep, ikke kom eraan I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
luister naar Blod Red Throne of zak ik je GRAF ![]() ![]() ![]() |
|
en als dwaal in je graf zakt is het goed mis! ![]() |
|
inderdaad, pas maar op of we zakken jullie graf...ALLEMAAL! I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
weer gezellig daar #zwaremetalen ![]() |
|
Jaja, van ruischmuzak tot relaties ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
moet kunnen toch? ![]() |
|
It already happened ![]() Dus blijkbaar kan het heh Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Het is er een tikkeltje aan de stille kant. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Stille kant? Het is hardstikke dood ![]() Ik probeer het net voor het eerst en er zijn blijkbaar aardig wat mensen online, maar of ze zeggen niks of ze gaan weg ![]() (kan ook aan mij liggen natuurlijk...) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
's Middags is #zm dood, 's avonds is het redelijk stil.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
echte zm-ers zitten ook gewoon op het forum .. ![]() |
|
quote:Echte ZM-ers zitten overal ![]() ![]() |
|
Ober, d'er zit een ZM'er in mijn soep! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Aargh, soep! Kan ik weer m'n haar wassen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 20-12-2002 13:54] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Soep is misschien wel keigoed voor je haar! ![]() |
|
Zou je denken...? *Kijkt hoopvol naar zijn uitdunnende schedelpan* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |