|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Topic : Waar is Nederlands publiek zo fucking saai???!!! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Waar?..hmm...op plaatselijke braderieen denk ik.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ach aan mij zal het niet liggen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
LOL. Één reden is denk ik dat in Nederland men erg let op wat anderen doen: "Ik ga niet in mijn eentje vooraan staan, ik wacht wel tot er meer mensen staan". Iedereen denkt zo dus dan blijft het rustig vooraan. |
|
kom maar eens in Belgie spelen, DAN weet je wat een saai publiek is. |
|
Ligt gewoon aan de personen. Ik ga meestal gewoon bangen bij het podium |
|
En zo hoort het, fijn op de eerste rij en schudden met die hersenen |
|
quote: hahaha it's funny because it's true ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ja toch ... |
|
quote: Ligt meer aan de bands. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nederlands publiek is denk ik ook kritischer ... |
|
quote:nagels met koppen, bende lege fakken. Hoeveel ik al al niet aleen heb staan bangen.. en dan heb je drie reacties: 1. Kijkt naar dendiene, dronkaard (ROFL) of 2. Ze komen meedoen () 3. Ze komen meedoen, begint er een aap extreem de mosher uit ta hangen en laat iedereen zich weer als schapen achteruit duwen, ja zo geraak je nergens dus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ...en dommer |
|
quote:In vergelijking met ... ?? |
|
Toch zijn de bands vaak best wel enthousiast heb ik het id. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: mensen |
|
quote:... hmm ... dude's gotta point there .. |
|
quote: goh... al 4 posts... en dan al meteen proberen om mensen op de kast te krijgen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Hmm vind ik niet... Kennelijk speelt Da Bastard in een band en verbaasd hij zich daarover, en terecht ... heb zelf menigmaal verbaasd gekeken hoe een goede band geen respons kreeg uit de zaal. |
|
hummz toch sta ik altijd wel te bangen en te pitten, je moet alleen beetje uitkijken dat als je een pit maakt dat je dan niet de verkeerde mensen ramt want voor je het weet heb je ruzie enzo... Nabua Vonveilla |
|
Wij hebben afgelopen zaterdag op een groot fest in Frankrijk gespeeld. Maar die lui zijn pas gek! Die gaan helemaal uit hun plaat! Op en voor het podium. Dat geeft idd 10 keer meer een kick dan de gemiddelde optredens hier in Nederland. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: proficiat, je hebt je doelgroep gevonden... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:LOL |
|
Ik denk niet het het Nederlandse publiek saai is maar verwend! Woon je in een gehucht in Frankrijk en er komt eens in het half jaar een metalband spelen ga je natuurlijk helemaal uit je dak. Woon je onder de rook van Rotterdam en elke maand kun je zeker naar 5 vette metalbands kijken in de Baroeg is het natuurlijk vrij logisch dat over het algemeen iets minder uit je pan staat te gaan bij elk concert..... |
|
Waar is Nederlands publiek zo fucking saai???!!! Daar waar fucking saaie bands staan te spelen!!! H.A.A.T.!! Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |